אוהלים ממוזגים אכזיב

תוכן עניינים מהיר

ניתן לומר שאתרי הקמפינג בישראל של שנת 2023 הם כמו פטריות לאחר הגשם ורבים אינם בטוחים מהו אותו אתר קמפינג בו הם הכי ייהנו בחופשה שלהם. מסיבה זו בחרנו לסקור עבורכם את אתרי הקמפינג המובילים בישראל. במאמר זה בחרנו לסקר את אחד המקומות היותר יפים, נגישים ומהנים של הצפון : קמפינג אוהלים ממוזגים אכזיב. מה יש לאכזיב להציע לכם? הצטרפו אלינו לסיור אוהלים ממוזגים אכזיב והחליטו בעצמכם.

קצת אודות אכזיב

אם אתם מעוניינים לחוות את אחת מרצועות החוף היפות ביותר של ישראל, חוף אכזיב המשתייך אל הגליל המערבי, בוודאי תשמחו לדעת שהדבר אפשרי ובעלות לא גבוהה. כאן מדובר על 6 קילומטרים הנמתחים מסוף העיר נהריה ועד מושב לימן וכוללים אתרי קמפינג, לגונות ועוד. קסום כבר אמרנו? אכזיב כולל חופים מוכרזים, את הגן הלאומי אכזיב , לגונות, שרידים של מבצר צלבני, סרטני חוף, מלפפוני ים ויצורי ים נוספים אותם אנחנו לא מכירים לעיתים קרובות וים תכול.

חוף אכזיב – חשוב לדעת

החוף משתרע על פני שלושים דונמים בהם ניתן למצוא רצועת חוף, מסעדה, מועדון גלישה, מתחם אירועים וכפר נופש. המשפט 'אכזיב לינה על הים' הוא לא משפט זר לישראלים רבים, שכן רבים מהם מגיעים אל רצועת חוף יפהפה זו עם חברים או משפחה ונהנים מאחד המתחמים. הדברים הבאים מוצעים לכל מי שמגיע אל אכזיב:

  • חנייה – החנייה חופשית בחוף.
  • הצלה – יש שירותי הצלה
  • שירותים – יש מקלחות ושירותים
  • נגישות – יש גישה לנכים
  • אוכל – קיים בר מסעדה
  • קליטה – יש אינטרנט אלחוטי
  • גלמפינג – אוהלים ממוזגים אכזיב

גלמפינג – מתחם אוהלים ממוזגים אכזיב

כאן מציעים לכם אוהלים על במה רחבה הצופה ישירות אל הים. להרגיש בחו"ל בעודכם בארץ. גלמפינג הוא שילוב של 2 מילים, קמפינג מפואר. כאן מדובר על אוהלים מדוגמים, המשלבים קמפינג ואירוח ברמה גבוהה, כשבתוך האוהל יש מזרנים נוחים, נקודות חשמל ותנאים שלא היו מביישים חדר בבית מלון.
המתחמים המוצעים לציבור הרחב בקמפינג חוף אכזיב נחלקים לשניים:

  • מתחם הים – מתחם זה ממוקם כמאה מטרים מהים. האוהל מיועד ל – 4 אנשים. בכל אוהל תוכלו ליהנות מפינת ישיבה הכוללת מיטה זוגית, פוטון זוגי, כריות, מצעים, מזגן נייד, נקודת חשמל וחיבור לאינטרנט WIFI. לכל אוהל יש מקלחון חיצוני ושולחן קק"ל.
    המחיר: 1200 ₪ . שימו לב ישנן הטבות, מבצעים והמחירים מתעדכנים מעת לעת. לכן, חשוב לברר מהי החבילה המתאימה ביותר לכם ומהו המחיר הטוב היותר לתקופה בה אתם מעוניינים לנפוש באותם אוהלים ממוזגים באכזיב.
  • מתחם החורשה – כאן מדובר על אוהלי גלמפינג בהם תוכלו למצוא מיטה זוגית, מיטת פוטון, פינת ישיבה, מצעים, כריות, נקודת חשמל, חיבור לאינטרנט WIFI. האוהלים ממוקמים על במת עץ ומחוץ לאוהל ניתן למצוא שולחן קק"ל לכל אוהל.
    המחיר: בסביבות 850 ₪.
    קחו בחשבון שיש מתחם של מקלחות ושירותים עבור האורחים הלנים במתחם ואפשרות להשכרת מקררים ושימוש בעמדות מנגלים.

הטבות קמפינג אכזיב – המחירים הטובים ביותר

  • הטבת אונליין – הזמנת אונליין באתר הבית של אתר חוף אכזיב תעניק לכם מחיר משתלם. מה שכן חשוב לדעת הוא שבעת ביצוע הזמנת האונליין יש לשלם מקדמה של 500 ₪ פר אוהל. התשלום הוא רק על ידי כרטיס אשראי. אין אפשרות ביטול משום מזג אוויר. ביטול עולה 40 ₪ וניתן לבטל אך ורק עד 14 ימים לפני הגעה. בחודשי הקיץ יולי אוגוסט מדיניות הביטולים היא 30 ימים, דבר זה תקף גם לגבי חגים. שימו לב ההזמנה באתר היא אך ורק ללינה.

  • מבצע לחודש – מדי פעם יש הטבת מבצע לחודש זה או אחר. נכון להיום יש מבצע לחודש אפריל, בו העלות היא 990 ₪ לכל המתחם. שימו לב ההטבה אינה תקפה לחגים וליום העצמאות.

  • *המחירים כוללים מע"מ ויש *יש אפשרות להוסיף מזרון נוסף לילד במחיר של 95 ₪. 
    לסיכום, אנחנו לא מכירים אנשים שלא נהנו מחוויית אכזיב לינה על הים וגם אנחנו מבטיחים לעצמנו להזמין אוהל לנופש נוסף בהקדם.  

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר