אוהל צל מתקפל

אישה בחוף הים עומדת ליד אוהל ומסתכלת במשקפת

תוכן עניינים מהיר

מהו אוהל צל מתקפל? לכמה אנשים הוא מתאים? מהם הדגמים המוכרים ביותר? כמה הוא עולה והאם הוא אידיאלי רק לימים החמימים של השנה או גם לימות החורף הסוערים? במאמר זה נספק לכם את כל התשובות. קריאה נעימה.

מהו אוהל צל?

בעת תחזית מזג האוויר, החזאי תמיד מציין את הטמפרטורות בחוץ בימי הקיץ והטמפרטורות בצל. נכון להיום יש פתרון: אוהל צל. אוהל מסוג זה כשמו כן הוא : אוהל שמיועד ליצירת הצללה. בישראל מדובר על אחד מסוגי האוהלים הפופולאריים וזאת משום שבמדינתנו החמה והשמשית, צל הוא מצרך יקר ערך. אוהבים ללכת לים, לעשות פיקניקים או לשבת בפארק אך נמנעים מכך משום השמש החמה והמסנוורת? הפתרון עבורכם הוא אוהל צל מתקפל. אוהל המתאים לא רק לים, אלא גם לשטח.

אוהל צל מתקפל – יתרונות

הצללה – אוהל זה מספק הצללה מפני קרני השמש החמות והמסנוורות.
קל להקמה – כל אחד יכול להקים אותו והקמתו מהירה ופשוטה.
נוח לשימוש – נוח להשתמש בו בכל מקום בו מעוניינים, באם בשטח, בחוף הים או בכל מקום אחר.
נייד ואינו תופס מקום אחסון רב – כאשר מסיימים את השימוש בו, מפרקים אותו במהירות ובקלות, מקפלים אותו ומכניסים לתא המטען או למושב האחורי. קל לנשיאה וניידות.

אוהל צל מתקפל – שלושה אנשים

אוהל צל מתקפל מדגם Laguna מאפשר הנאה משלושה כיווני אוויר. ניתן להקים אוהל זה על ידי אדם אחד או שניים ולעשות זאת במהירות ובקלות וזאת בזכות מנגנון הפתיחה המהיר והידידותי למשתמש. הבד בו משתמשים באוהל זה מספק הגנה חשובה מאוד של UPF 50 מקרני השמש היוקדות. המידות של דגם זה הינן:
• אורך – 220 ס"מ.
• רוחב – 150 ס"מ.
• גובה – 110 ס"מ.
טווח המחיר של אוהל מדגם זה הוא 300-400 ₪.

אוהל צל מתקפל בצבע כחול

אוהל צל – עד חמישה אנשים

אוהל צל מדגם נירוונה מתקפל ונפתח במהירות (אין צורך במומחים בתחום). מרכיביו הם שילדת צינורות פיברגלס ושני קירות צד. הבד של האוהל עשוי מחומר פוליאסטר, הוא מגיע עם תיק נשיאה קל משקל וכולל גם כיסי צד מרשת אשר אידיאלים לאחסון / אפסון. טרם השכרת אוהל צל מתקפל מדגם זה חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:
התאמה לימים היפים של השנה – האוהל פתוח בצדדים ולכן אמנם ניתן לראות כל דבר מסביב, אך גם כולם יוכלו לראות אתכם ואין כמעט הגנה מפני רוחות. כלומר, אוהל זה מתאים לימים החמימים והשמשיים של השנה.
נוחות מקסימלית – באוהל ניתן לשבת בנוחות בכסא, שכן הוא גבוה והוא מתאים לשלושה עד חמישה אנשים.
הצללה בכל מצב – קירות הצד של האוהל מאפשרים הצללה גם כאשר השמש שוקעת וניתן להחליט להזיז אותם מצד לצד (לפרק ולהתקין מהצד בו השמש מסנוורת).
קיבוע – האוהל כולל כיסים גדולים הממוקמים בפינות השונות של האוהל וניתנים למילוי וזאת על מנת שהאוהל יהיה יציב גם בעת רוחות ומיתרים אשר מאפשרים קיבוע נוסף של האוהל במקרה של רוחות.
מחיר אטרקטיבי – המחיר של אוהל זה נע בטווח של 650 עד 850 ₪.
מנגנון מתקדם – מנגנון פתיחה וסגירה.
מודרני – העיצוב של אוהל זה מודרני ואטרקטיבי.
מידותיו הן 2.4 מטר על 2.4 מטר וגובהו 1.5 מטרים.

אוהל צל מתקפל לים בצבע תכלת ואפור

אוהל צל מתקפל משפחתי – עד שמונה אנשים

אוהל צל משפחתי מדגם SAVANA של חברת CAMPTOWN יכול להכיל עד שמונה אנשים. המידות שלו הן 305/305/208 ס”מ (כשלושה וחצי מטרים). הוא מגיע עם אריג רשת ושני מוטות פלדה למטרת הרכבה. ההרכבה שלו פשוטה ומהירה ואנשים שהתנסו בפעולה זו אמרו שלקח להם מקסימום 10 דקות להרכיב את האוהל.
ניתן להרכיב אותו בקלות על ידי מנגנון ההרכבה הכולל שתי מוטות השחלה אשר מתפרקים בהצלבה. יש לו אריג רשת דוחה מים וציפוי מיוחד נגד קרני השמש היוקדות. הרצפה של אוהל זה עשויה פוליאוריתן וההרכבה שלו פשוטה מאוד. הוא מאפשר חמישה כיווני אוויר ויש לו רחבה מרושתת בכניסה. אנשים שהתנסו באוהל זה סיפרו שלקח להם כחמש דקות להרכיב אותו. מחירו הוא כ- 300 ₪.

אוהל צל גדול בצבע ירוק

הוראות הרכבת ופירוק אוהל צל מתקפל

תחילת ההרכבה צריכה להיות כאשר מנגנון הפתיחה של אוהל הצל פונה למעלה. יש להרים את מרכז הפתיחה של המנגנון לגובה למעלה, למשוך את החוט של המנגנון כלפי מטה וזאת עד שהחלק העליון והחלק התחתון של המנגנון מתחברים. לאחר מכן יש לנעול את מנגנון הפתיחה.
יש להשתמש ביתדות למטרת מתיחת האוהל וכן בחוטי העיגון. אם אתם מעוניינים שהאוהל יהיה יציב ביותר, ניתן למלא את כיסי החול שבפינות האוהל בחול. השלב הבא יהיה חיבור של הכיסוי לחלק העליון של האוהל ואם אתם מעוניינים ניתן להרכיב קירות צדדיים לאוהל.
פירוק האוהל גם הוא נעשה במהירות ובקלות וזאת על ידי כך שמרוקנים את החול מהכיסים הפינתיים של האוהל. משחררים את היתדות. משחררים את הנעילה של המנגנון. משחררים בלחיצה כלפי מטה את מנגנון הפתיחה.
לסיכום, אוהל צל מתאים בעיקר לימים החמימים של השנה וזאת משום שמדובר לעיתים על אוהל פתוח. אוהל זה אידיאלי להצללה ויכול לשרת כל אחד שמעוניין במרחב פרטי ומוצל בעת שהות בחוף הים ובפעילויות נוספות בטבע. אוהלים אלו מוצעים במגוון רחב של גדלים. המחירים שלהם אטרקטיביים והם קלים להרכבה ופירוק.

 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר