השכרת אוהלים ליום הולדת

תוכן עניינים מהיר

נכון להיום יש מספר "כוכבים" בתחום אוהלי יום הולדת. במאמר זה בחרנו להתמקד ב – 3 סוגי אוהלים המיועדים במיוחד למטרה זאת: אוהל טיפי להשכרה לימי הולדת, אוהלי PVC לימי הולדת ואוהלי מתיחה.

על קצה המזלג – אוהלי טיפי

אוהל טיפי הוא אותו אוהל אינדיאני ששימש במשך מאות שנים את השבטים באמריקה וזאת משום הבידוד הטרמי האיכותי לו הם היו זקוקים בשטח. בימים החמימים של השנה הכיסוי של האוהל הורם באופן חלקי וזאת על מנת לאפשר זרימת אוויר ואוורור. בימים הקרירים של השנה, היו מוסיפים למעטפת האוהל שכבות של צמחייה ועורות על בכדי ליהנות משימור החום ובידוד תרמי ברמה הגבוהה ביותר. בחלקו העליון של האוהל תמיד הושאר פתח למטרת שחרור עשן המדורה.

אוהלי טיפי כיום – אידיאליים לימי הולדת לילדים

אוהל טיפי של היום דומה לאוהל טיפי שהיה נהוג בעבר בדבר אחד, העיצוב המיוחד שלו. באם גם אתם חושבים על השכרת אוהל ליום הולדת לילד או לילדה, חשוב שתדעו שיצרני אוהלי הטיפי בחרו להשאיר את המבנה הקלאסי של אוהל הטיפי. כלומר, מבנה של חרוט עגול עם עמודים או מוטות עץ ארוכים כאשר בראש האוהל עדיין משאירים פתח אוורור.

חומרים ועיצוב – אוהלי טיפי לימי הולדת

השינוי המהותי בין האוהלים של פעם לבין אותם אוהלי טיפי לימי הולדת כיום בא לידי ביטוי בחומר המעטפת של האוהל ובעיצוב הפנימי של חלל האוהל. החומרים בהם משתמשים כיום הם ברמת איכות גבוהה, דבר המאפשר שהות באוהל גם בימים הקרים והמושלגים ביותר של השנה. דבר נוסף עליו שמים דגש בכל הקשור אל מעטפת האוהל הוא שימוש בחומר מעכב בעירה.
יתרונות נוספים של אוהל מסוג טיפי הם שניתן לפרק ולהרכיב אותו בקלות וניתן להשכיר אוהלים בגדלים שונים דבר אשר מאפשר השכרת אוהל טיפי ליום הולדת קטן או יום הולדת מרובה משתתפים. בכל הקשור אל השכרת אוהלים למסיבות יום הולדת, אוהלים מסוג טיפי נמצאים בראש הרשימה וזאת משום שניתן להזמין אוהלים בעלי מעטפת מעוצבת המותאמת לנישת היום הולדת (כמו למשל אוהל טיפי במעטפת מעוצבת נסיכות, חדי קרן ועיצובים נוספים שעיקרם דמויות מסיפורי וסדרות ילדים), בגודל המותאם לאירוע, העשוי מאותו חומר בו מעוניינים.

השכרת אוהלים ליום הולדת – אוהל PVC

אפשרות נוספת המתאימה לימי הולדת בתחום האוהלים היא השכרת אוהלי PVC לימי הולדת. היתרונות של השכרת סוג זה של אוהלים לימי הולדת, רבים וזאת בזכות מעטפת האוהל העשויה מחומר PVC. חומר פולימרי הנקרא 'פוליווניל כלוריד'. היתרונות הרבים הטמונים באוהלים מסוג זה אשר הובילו אותם להיות אחת מהבחירות הראשונות של כל אדם שמתעניין בכל הקשור אל השכרת אוהלים לימי הולדת הם :
מחיר אטרקטיבי – חומר לא יקר ומכאן גם השכרת אוהלים ליום הולדת מסוג PVC לעומת סוגים אחרים של אוהלים מוצעים במחירים נוחים.
עמידות – חומר זה עמיד בפני רטיבות, מים ולחות. כלומר, בהחלט ניתן להשתמש בחומר זה גם בעונות הקרירות והרטובות ביותר של השנה, קרי, עונת החורף. הוא לא סופג מים בכלל.
קל משקל – אוהל זה אינו שוקל הרבה ועדיין הוא חזק וקל להתקנה.
ידידותי לסביבה – ניתן למחזור בקלות.

השכרת אוהלים ליום הולדת – פופולריות אוהלי PVC לאירועים

אוהלי PVC מדורגים בראש רשימת האוהלים המיועדים לאירועי יום הולדת למבוגרים ולילדים. הסיבה לכך היא הרשימה הארוכה והכה אטרקטיבית של היתרונות. אלו כוללים אפשרות של הקמת אוהל ופירוקו בתדירות גבוהה והיכולת של האוהל לשמור על המראה החדיש והאסתטי שלו. אוהלים לימי הולדת העשויים מחומר PVC מוצעים במגוון רחב של גדלים, מאוהלים קטנים שיכולים לשרת אתכם ליום הולדת ביתי בחצר האחורית של הבית ועד אוהלים ענקיים לאירועים גדולים של ימי הולדת (עד 50 מ"ר). ברוב המקרים האוהל המוזמן לאירוע הוא אוהל ענק שמסגרתו עשויה אלומיניום והחיפוי שלו עשוי מ- PVC.

השכרת אוהל מתיחה ליום הולדת

כאן מדובר על אוהל העשוי מחומר חזק מאוד ומותאם לשימוש גם במזג האוויר החורפי משום חסינותו מפני גשם ורוח. האוהל נקרא 'אוהל מתיחה' משום שיטת המתיחה שלו (עוגנים בקרקע ומתיחת המבנה באמצעות חבלי מיתר). הקמתו פשוטה ומהירה וזאת על ידי עמוד באמצע האוהל ועמודי במבוק בהיקף האוהל. המעטפת של האוהל עשויה מחומר פולימרי וניתן להחליט על השכרת אוהלים ליום הולדת מסוג מתיחה עם קירות אטומים או שקופים. יש אפשרות גם לאוהל ללא קירות בימות הקיץ החמימים.

השכרת אוהלים ליום הולדת – אפשרויות שונות

אוהל ענק ללא יריעות – באם מדובר על עונת המעבר או עונת הקיץ ניתן לבחור בחברה המציעה השכרת אוהלים ענקיים ללא יריעות. דבר אשר מאפשר אוורור טבעי בעת אירוע ותאורה טבעית.
אוהל ענק עם במה – ניתן להחליט על השכרת אוהל ליום הולדת הכולל במה. אידיאלי לאלו אשר מתכננים
אוהלי טיפי לאירועים קטנים בחלל פנימי – אם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת לילדים ואתם מחפשים אווירה מיוחדת, השכרת אוהלים ליום הולדת מסוג טיפי, אידיאלי.
השכרת אוהלים מבד לייקרה – אידיאלי לאירוע יום הולדת הנערך תחת כיפת השמיים.
השכרת אוהלים ליום הולדת ללא קירות – אידיאליים לימים החמים של השנה, כאשר מעוניינים באוורור על ידי הזרמת אוויר.
נלוות – תמיד חשוב לפנות אל חברה המציעה לא רק שירות השכרת אוהלים ליום הולדת אלא גם נלוות, כמו למשל אמצעי קירור וחימום לאוהל, ריהוט לאירוע יום ההולדת, גנרטור ועוד.

השכרת אוהלים ונלוות – טיפים

התאמת אוהלים ליום הולדת – חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום השכרת אוהלים ליום הולדת וזאת על מנת שזה יתאים את האוהל לאירוע. המומחה יתאים את האוהל לכמות המוזמנים, לקונספט הרצוי ללקוחות, לתנאי השטח ולמזג האוויר הצפוי ביום האירוע.
התקנת אוהלים לימי הולדת – חשוב לברר האם השכרת אוהל ליום הולדת כולל גם את התקנתו. חשוב שרק צוותי התקנה מנוסים ימתחו את הבד בהתאם לתוואי השטח המיועד לאוהל יום ההולדת.
סגנון ועיצוב – תמיד חשוב לברר קודם להשכרת האוהל האם ניתן לבחור גוון, גודל וחלוקה פנימית המתאימה לאירוע יום ההולדת וכמובן האם יש אפשרות לעצב ולהתאים את האוהל לאירוע. חשוב להבין שדבר זה אינו מובן מאליו לגבי כל אוהל.

לסיכום, באם אתם מעוניינים לערוך אירוע יום הולדת למבוגרים או אירוע יום הולדת לילדכם, חשוב לפנות אל מומחים בתחום אשר יכולים להציע לכם סוגים שונים של אוהלים במגוון רחב של גדלים, עיצובים וצורות, המתאימים לאירוע המיוחד אותו אתם מתכוונים לערוך. שיהיה במזל טוב.

מעוניינים באוהל המתאים לאירוע יום ההולדת אותו אתם מתכננים לערוך?
הקליקו כאן , השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר