אוהלים ממוזגים להשכרה

אוהל ממוזג להשכרה

תוכן עניינים מהיר

אירוע חוץ מעניק לאורחים מרחב גדול ונעים ליהנות בו – הוא מספק לכל החוגגים נוף יפה ואווירה ייחודית. יחד עם זאת – בקיץ הישראלי זה אירועים בחוץ יכולים להיות גם מאתגרים, השמש הקופחת, הלחות החונקת…כל אלה עשויים לפגום בחוויה וליצור תחושת "סאונה". לכן, אם אתם מתכננים לערוך אירוע בחיק הטבע, עליכם לוודא שלאורחים שלכם יהיה נוח ככל האפשר, מבלי להזיע או לקפוא מקור. אז מה הפתרון אתם שואלים? האמת, שדי פשוט! משכירים אוהלים ממוזגים. כל מה שאתם צריכים לדעת על זה במאמר הזה, המשיכו לקרוא 😊

אוהלים ממוזגים להשכרה זה אחד הטרנדים הלוהטים בארצות הברית, במיוחד בכל הנוגע להפקת אירועים גדולים אבל לא רק. הרבה ישראלים רוצים לחגוג בחיק הטבע ולכן מחפשים מעיינות טבעיים, חופי ים מוצלים ונחלים שאפשר להצטנן בהם ועדיין לציין מאורע חשוב. עם אוהלים ממוזגים להשכרה, תוכלו להמשיך בחגיגות שלכם מבלי להיות מושפעים מתנאי מזג האוויר –מהצפון ועד הדרום!

מהם היתרונות של אוהלים ממוזגים להשכרה?

לאוהלים ממוזגים יש יתרונות רבים, הנה כמה מהם:

  • ייחודיות – אם נודה באמת, היום כל האירועים נראים אותו דבר, אותו אולם אירועים אפור, אותו עיצוב ואווירה שמרגישה כאילו יצאה מפס ייצור. זו סיבה שאוהלים ממוזגים יאפשרו לכם ליהנות מעיצוב מרהיב, גמיש וייחודי.
  • מיזוג שמתאים לכל עונה – בין אם בחוץ שורר קור או לחילופין, חום אימים, באוהל שלכם הולך להיות הכי נעים עם הטמפרטורה האידאלית שכמובן נתונה תמיד להעדפתכם האישית. עם אוהלים ממוזגים להשכרה תוכלו ליהנות ולחגוג בכל מקום ולאורך כל ימות השנה מבלי להיות מושפעים מתנאי מזג לרבות שמש, לחות, רוחות או גשמים.
  • ליהנות מהטבע ועדיין להרגיש בבית –היתרון הבולט באוהלים ממוזגים להשכרה זו העובדה שהם מגיעים במגוון גדלים, רמת שקיפות ועיצוב, כך שתוכלו תמיד לבחור באוהל עם קירות שקופים, דבר שיאפשר לאורחים שלכם להיות בפנים ולהתבונן בנופים הנפלאים הנגלים לעינכם.
  • התאמה אישית –לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, את האוהל תוכלו לבחור בהתאם לסוג האירוע ולעצב אותו בהתאם לצרכים שלכם.
  • מתאים גם לאירועים קטנים –כאמור, אוהלים ממוזגים מגיעים במגוון רחב של גדלים ועיצובים, ניתן לבחור לפי מספר המוזמנים, החל מ30 אורחים ועד 200.

איפה ניתן להקים אוהל?

כעיקרון, ניתן להקים אוהל ממוזג בכל מקום, יחד עם זאת – חשוב לבקש מהרשויות המקומיות אישור. בנוסף, לפני שאתם בוחרים את האוהל, עליכם ליידע אותנו מהם תנאי השטח על מנת שנוכל להתאים עבורכם את האוהל האידאלי, לדוגמה: האם האוהל הולך להיות מוקם על דשא? בחוף הים? אספלט? אחרי הכול, אנחנו מתייחסים אחרת לכל סוג של תנאי שטח ושיטת הקיבוע תשתנה בהתאם.

אז איזה סוגים של אוהלים יש לנו?

אנו מספקים מגוון רחב של אוהלים ממוזגים להשכרה, החל מאוהל מקורה להשכרה, מאהל זולה, אוהל לים, אוהל להשכרה לחתונה או כל מאורע אחר. הם מגיעים במגוון גדלים וחבילות שמותאמות לצרכים שלכם –כולל אוהל אבלים שיתאים לימים קשים אלו עם כל הציוד שתצטרכו – שולחנות, כסאות, אוורור מתאים ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר, לספר מה סוג האירוע, כמה מוזמנים ואם יש לכם בקשות מסוימות ואנחנו כבר נדאג לספק לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

 

כמה עולה אוהל ממוזג להשכרה?

כשזה מגיע לאוהל ממוזג להשכרה מחיר עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים הבאים: גודל – כמה אורחים אתם מתכננים להזמין? 40? 100? 200 איש? ככל שהאוהל יהיה גדול יותר, כך המחיר יעלה. איזה סוג אוהל אתם צריכים? מה לגבי העיצוב? האם אתם אנשים שאוהבים שהנוף נגלה לעיניהם מתוך האוהל? או לחילופין אתם מעדיפים שיהיה סגור? לבחירה הזו עשויה להיות השפעה על המחיר הסופי. כמו כן, לכמה ימים את זקוקים לאוהל הממוזג? האם מדובר רק בערב אחד? או שאולי לכמה ימים? ולבסוף, הפרמטר האחרון שעשוי להשפיע רבות על הצעת המחיר זה אם אתם זקוקים לציוד נלווה כמו: שולחנות, כיסאות, תאורה, מקררים, מחצלות, מיחם וכו'.

בסופו של יום, טווח המחירים לרוב נע בין 800 ₪ ויכול להגיע עד 2000 ₪ ליום אחד. לכן, אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר שמתאימה לכם – צרו איתנו קשר ונשמח להבין מה אתם בדיוק צריכים.

כמה מילים אחרונות,

אוהלים ממוזגים בהחלט יכולים לשדרג את האירוע שלכם פלאים ולספק לכם חווית אירוח ייחודית ומהנה. יחד עם זאת, שימו לב שאתם בוחרים בחברה מקצועית כך שתוכלו להיות רגועים לאורך כל האירוע. פנו לאנשי מקצוע אמינים, עם פדיבקים חיוביים כך שתדעו בוודאות שאתם הולכים לקבל את כל מה שהובטח לכם, בלי "אותיות קטנות" והפתעות לא נעימות במהלך האירוע.

אם יש לכם עוד שאלות על אוהלים ממוזגים להשכרה ואתם זקוקים לייעוץ – מוזמנים להשאיר פרטים ואנו מחזור אליכם בהקדם, בהצלחה! 😊

 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר