השכרת אוהלים לאירועים מחיר

אוהל אירועים חגיגי עם בלונים סגולים

תוכן עניינים מהיר

היצע האוהלים לאירועים רחב וכולל אוהלים בגבהים, גדלים ומסוגים שונים. במאמר זה נספק את כל אותם פרמטרים שעל פיהם נקבע מחירו של אוהל לאירוע. פרמטרים אלו יעזרו לכם במשימת התאמת האוהל הנדרש לכם במסגרת התקציב עליו החלטתם. בהצלחה.

 

אז כמה עולה להשכיר אוהל לאירוע?

יש אפשרות להשכיר אוהל לכל סוג אירוע בכל סדר גודל. העלות השכרת אוהל לאירוע תתבסס בעיקר על גודל האוהל וכמות האנשים אותה הוא אמור לאכלס:
⦁ אוהל המתאים למספר מצומצם של אנשים (עד 10 בערך) – גודלו של האוהל 3*3 מטר ומחירו בדרך כלל 800- 270 ₪
⦁ אוהל המותאם ל- 30 אנשים – גודלו של אוהל זה הינו 3*6 מטר והמחיר נע החל מ-1200 ₪.
⦁ אוהל המותאם ל- 50 אנשים- גודל האוהל הינו 24 מ"ר ומחיר שלו נע החל מ– 1400₪.
⦁ אוהל המותאם ל- 70 אנשים, כאן מדובר על אוהל של גודל 40 מ"ר (10*4)
והמחיר של בדרך כלל בסביבות ה- 1600 ₪.

 

השכרת אוהלים גדולים לאירועים

⦁ אוהל המותאם ל- 100 אנשים – אוהל זה חייב להיות 60 מטרים לפחות ומחירו החל מ- 1880₪.
⦁ אוהל המתאים ל- 300 אנשים – גודלו של אוהל זה הינו 160 מ"ר המחיר של אוהל זה יעלה החל מ- 5000₪
**יש לקחת בחשבון שהמחירים דינמיים ומשתנים מעת לעת בחברות השונות המשווקות/משכירות אוהלים לאירועים.

עיצוב וסגנון האוהל – משפיע על המחיר

ניתן לבחור אוהל לאירוע העשוי ממוטות ברזל ויריעות PVC או לחילופין לבחור באוהל העשוי משלדת עץ. האוהל העשוי שילדת עץ נחשב יוקרתי יותר שכן הנראות שלו מרשימה יותר ופעמים רבות מחליטים לבחור בו לאירוע זה או אחר. אוהל זה גם נחשב לעמיד יותר. בנוסף, ניתן לבחור אוהל עליו מתנוססים הדפסים שונים וכן אוהלים במבחר רחב של גוונים וסגנונות עיצוב המותאמים לאופי האירוע אותו מעוניינים להפיק. העיצוב של האוהל והחומרים מהם הוא עשוי ישפיעו על המחיר שלו.

 

חשוב לדעת – טרם חותמים על הצעת מחיר

⦁ רישיון – תמיד חשוב לוודא שהחברה שממנה אתם מעוניינים לשכור אוהל היא חברה שיכולה להציג בפניכם רישיון עסק.

⦁ ביטוח – חשוב לוודא עם החברה שכל האוהלים אותם הם מציעים ללקוחותיהם, מבוטחים. חשוב לוודא שגם הציוד מבוטח ושהביטוח כולל גם מצבים בהם האוהל מתמוטט או חל נזק באוהל שלא באשמתכם.

⦁ תכנון נכון – מחיר השכרת אוהל להיום תמיד יהיה יקר יותר מהשכרת אוהל אבלים לשבוע או לחודש.

⦁ הובלה והתקנה – תמיד יש לוודא שהצעת המחיר עליה אתם חותמים כוללת הובלה, התקנה ופירוק של האוהל.

⦁ מרחק – כיוון שהמרחק משפיע גם הוא על המחיר, תמיד יש לברר כיצד הוא משפיע על העלות באותה חברה.

⦁ מזג אוויר – חובה להתאים אוהל לאירוע לתנאי השטח ולסוג מזג האוויר.

⦁ צוות התקנה – חובה לוודא שאותו צוות אשר מגיע להתקין את האוהל הוא צוות מנוסה ושיש אפשרות שנציג מטעם חברת האוהלים ישאר באתר לקוח וזאת על מנת
לפתור תקלה זו או אחרת במקרה שתתרחש.

⦁ הקמה – חשוב לקחת בחשבון שלפעמים לוקח יום שלם להקים אוהל לאירוע של 100 מוזמנים ויותר, לכן חשוב לתכנן באופן נכון את לוח הזמנים שלכם.

 

לאילו סוגי אירועים השירות מתאים?

אוהל לאירוע חתונה – נכון להיום ניתן לתכנן חתונה המותאמת לתקציב האישי וזאת באמצעות השכרת אוהל לאירוע המתאים לכמות המוזמנים העתידים להגיע אליו ולתכולה הנדרשת לו (למשל ריהוט, גופי תאורה, שטיחים, עיצוב פנים של האוהל בהתאם לתמה המרכזית של החתונה וכן אמצעי קירור או חימום וזאת בהתאם לעונה). למעשה, קיום חתונה באוהל נחשב לטרנד עכשווי ורבים בוחרים בו, משום הייחוד שבו, העלות הנמוכה (בהשוואה להשכרת אולם אירועים או גני אירועים), ומשום האפשרות להתאים את האירוע לתקציב הקיים.

 אוהל לאירוע חינה – טרנד פופולארי במיוחד לחגוג אירוע חינה באוהל עם הקרובים ביותר ובכל מקום שתבחרו.

אוהל לברית/ה – פתרון אידיאלי לאירוע ברית/ה בצהרים או בערב. מחיר השכרת אוהל לברית נמוך יותר מהשכרת אולם לברית ולעיתים האווירה מיוחדת יותר, שכן מדובר על שילוב של הטבע באירוע.

אוהל לבר/בת מצווה- ניתן לבחור באוהל ענק ולשלב בו דוכני מזון, פינות ישיבה, משחקים, הופעה וכל דבר אחר שיהפוך את הבר/בת מצווה לאירוע מוצלח בעיני חתן השמחה וחבריו.

אוהל למסיבות קוקטייל – אוהל לאירועים עסקיים הוא פתרון נפלא לכל עסק וחברה אשר מעוניינים לערוך מסיבת קוקטייל, אירוע העובד המצטיין או כל אירוע עסקי אחר. ניתן להתאים את האוהל לסוג האירוע המבוקש על כל תכולתו, לייחד את האירוע ולחסוך בהוצאה.

ניתן גם להחליט על השכרת אוהל לאירועים נוספים, כמו למשל מסיבת רווקים/רווקות, מסיבת גיוס, מסיבת יציאה לגמלאות (פנסיה), ימי הולדת ועוד.

עוד כמה דברים אחרונים…

מחיר האוהל תלוי במספר פרמטרים אותם בחרנו להציג בפניכם כאן:
⦁ סוג – ישנם סוגים שונים של אוהלים העשויים מחומרים שונים ובעלי רמת עמידות משתנה. ניתן לבחור השכרת אוהל קונסטרוקציה, אוהל קונסטרוקציה קלה לאירוע, אוהל מונגולי ענק, אוהל בדואי וסוגים נוספים של אוהלים. המחיר תלוי ברמת עמידות החומרים ומורכבות ההתקנה והפירוק של האוהל.

⦁ גודל – פרמטר נוסף המהווה שחקן ראשי בקביעת מחיר אוהל לאירוע הוא גודלו. טווח הגדלים רחב וככל שהאוהל יהיה גדול יותר, כך גם מחירו. ניתן להזמין אוהל של ארבעה מטרים על ארבעה מטרים לאירועים פרטיים אינטימיים ועד אוהלים של שמונה מטרים על עשרים מטרים ויותר.

⦁ סגנון עיצוב – ניתן להזמין אוהל בעיצוב סטנדרטי ומנגד אוהל בעיצובים שונים המותאמים לסוג האירוע אותו מתכננים להפיק. ככל שהאוהל יהיה מעוצב יותר, כך גם מחירו יהיה גבוה יותר.

⦁ הובלה – המיקום שלכם וההובלה של האוהל על כל חלקיו מייקרת את המחיר הכולל של השכרת אוהל לאירוע. שכן מדובר על הובלה ברכב ייעודי למיקום ספציפי.

הרכבה ופירוק – שתי פעולות חיוניות וחשוב שתעשנה על ידי מתקינים מומחים וזאת על מנת להיות בטוחים שהאוהל אכן מותקן באופן הבטוח והנכון ביותר ויכול לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. יש חברות שכוללות את מחיר ההתקנה והפירוק במחיר של השכרת האוהל ואילו אחרות מחשבות זאת בנפרד. חשוב לברר זאת מראש.

לסיכום, הטרנד הלוהט של השכרת אוהל לאירוע מוכיח את עצמו בשנים האחרונות. שכן, אפשרות זו מובילה לחסכון ניכר בהוצאה על אירוע ומאפשרת עריכת אירוע באווירה מיוחדת.

לפרטים נוספים אודות השכרת אוהל לאירוע, השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר