סוכת אבלים להשכרה

סוכת אבלים בצבע לבן

תוכן עניינים מהיר

סוכת אבלים או כפי שרבים מכנים אותה 'אוהל אבלים' היא מבנה זמני המשמש למטרת קבלת מנחמים בזמן השבעה ולאחר מכן. כאן מדובר על פתרון יעיל ביותר אשר תואם את רוח ההלכה היהודית. הסוכה נבנית לרוב במרחב החיצוני של הבית או בקרבתו ומאפשרת לכל כמות של מנחמים להגיע בימי הצער בכדי לנחם את המשפחה.

סוכות אבלים – איך הן נראות?

סוכת האבלים היא למעשה אוהל חצי פתוח או אוהל סגור. בדרך כלל מדובר על אוהל מקורה, גדול ומרווח המאפשר הצללה ואפשרות למיזוג בימות הקיץ החמים ואמצעי חימום בימים הקרים של השנה. סוכת אבלים בנויה מפרופיל מוטות ברזל חזקים ויציבים. מסביב למוטות נצמדים יריעות הבד של הסוכה ובצידי האוהל חלונות שקופים. תמיד יש לוודא שהאוהל עמיד בפני גשם ורוחות באם אתם זקוקים לו לתקופת החורף ואם מדובר על עונת הקיץ וודאו שהוא מספק הצללה מתאימה. ניתן להחליט על השכרת סוכות אבלים בכל מיני גדלים וניתן להתאים מסלול או חבילת אוהל אבלים בהתאם לתקציב הקיים ולכמות המשוערת של המנחמים.

יתרונות בסוכת אבלים

לא כל משפחה רוצה או יכולה לארח את המנחמים בדירה בה הם מתגוררים או בדירה בה האדם היקר שנפטר התגורר. אוהל אבלים יאפשר הפרדה בין המתחם הפרטי משפחתי לבין המתחם בו מארחים ומנחמים. יתרון גדול. היתרון השני בא לידי ביטוי בגודל. לעומת דירה, סוכת אבלים גדולה יכולה להכיל כמות גדולה של מנחמים.

איפה ניתן למקם אוהל אבלים?

תמיד יש לקחת בחשבון את מידות האוהל ותנאי השטח במקום בו מעוניינים .להציב את סוכת האבלים. טרם התקנתו יש לקחת בחשבון שהשטח עליו אמור להיות מוקם האוהל צריך להיות בחמישים אחוזים גדול יותר מהאוהל עצמו. ניתן למקם סוכות אבלים בכל מתחם חיצוני בעל משטח יציב.

מי מבצע את ההתקנה של סוכת האבלים?

התקנת אוהל אבלים למכירה או השכרה צריכה להיעשות על ידי מומחים בתחום, כלומר על ידי מתקיני אוהלי בעלי ניסיון. ההתקנת האוהל תיעשה באופן מהיר (שעתיים שלוש), ותמיד תתחיל לאחר אפיון מקדים והחלטה לגבי המיקום האידיאלי להצבת והתקנת האוהל.
באם אתם שוקלים לחסוך בהוצאה ולהתקין את אותו אוהל אבלים בעצמכם חשוב שתעצרו ותקראו את השורות הבאות: אוהל אבלים אינו אותו אוהל רגיל שניתן להקים במתחם קמפינג בטבע. כאן לרוב מדובר על אוהלים גדולים ומאסיביים שאמורים להכיל כמות גדולה של אורחים. לכן, התקנה מקצועית היא הברירה היחידה כאן וזאת בראש ובראשונה מטעמי בטיחות. ההתקנה חייבת להיות מקצועית ומותאמת לצרכי הלקוחות. יש לקחת בחשבון שהתקנה מקצועית של סוכת אבלים תבטיח עמידות ובטיחות.

השכרת סוכות אבלים – מה עם ציוד?

יש שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להחליט לפנות אל חברה שמציעה אוהל אבלים למכירה ולרכוש את האוהל. האוהל מגיע ריק ויש אפשרות לקנות לו ציוד בנפרד. האפשרות השנייה היא השכרת אוהל אבלים עם ציוד בסיסי המותאם למאפייני הניחומים שלכם. כלומר, רוב החברות מציעות חבילות המותאמות לכמות האנשים שישהו באוהל בזמן ניחום האבלים.

  • חבילה בסיסית מכילה לעיתים את האוהל עצמו, כמות של 10-15 כסאות ושולחן אחד. החבילה משתנה מחברה אחת לשנייה. ציוד נוסף המוצע במסגרת החבילות הוא:
  • תאורה – יש אפשרות של בחירת חבילה עם שרשרת תאורה לאורך כל החלק הפנימי של סוכת האבלים.
  • חימום – כאן יש אפשרויות של ציוד כמו למשל מיחם ואמצעי חימום שונים לחלל האוהל, כמו פטריות חימום עומדות ותנורי חימום סטנדרטיים.
  • קירור – בעונת הקיץ החמה יש אפשרות לציוד כמו למשל מאוור ומצנן.
  • אוכל ושתייה – מיחם הוא ציוד הכרחי להכנת שתייה חמה וכן מקרר ומקפיא המשמשים לאחסון האוכל ושמירה על טריותו. ההחלטה על השכרת ציוד זה תמנע מהאבלים כניסה לביתם על מנת להכין שתייה או לאחסן אוכל שהביאו המנחמים.
  • תוספת ציוד – יש אפשרות של תוספת ציוד כסאות ושולחנות.
  • שירות פירוק והרכבה – שירות בו מתקינים מקצועיים מקימים את האוהל ולאחר סיום ימי הניחום הוא מפרקים אותו בביטחה.

כמה עולה לשכור סוכת אבלים?

מחירי הסוכות משתנים מחברה לחברה וממסלול למסלול. הפרמטרים המשפיעים על , אוהל אבלים מחיר הם:

  • גודל האוהל – קיים מגוון רחב של אוהלי אבלים למכירה או השכרה בגדלים שונים. אוהלי אבלים מוצעים מגודל של 3 על 3 מטרים ועד אוהלי ענק של 5 על 12 מטרים המתאימים ל – 100 איש בו זמנית. המחיר יושפע מגודל האוהל וכמות האנשים אותו הוא יכול להכיל.
  • משך השכרה – ניתן להחליט על השכרת סוכות אבלים ליום בלבד, שבוע או יותר. המחיר מושפע ממשך זמן השכרת סוכת האבלים.
  • הציוד באוהל – ניתן להחליט שמעוניינים בתוך האוהל בחימום, מיזוג, מיחם, מקרר, מקפיא וציוד נוסף. המחיר משתנה בהתאם למחיר השכרת הריהוט או הציוד המתבקש.
  • רמת הקושי של ההתקנה – ישנם מצבים בהם נדרשת עבודת הכנה מקיפה והתקנה לא פשוטה של אוהל אבלים למכירה או להשכרה, משום תנאי שטח מסוימים או בקשות מיוחדות של הלקוח. פרמטר זה יכול להשפיע על רמת המחיר.

השכרת סוכות אבלים – איך ניתן ליהנות ממחיר אטרקטיבי?

הדרך הטובה ביותר ליהנות ממחיר משתלם היא לבחור בחבילה. בכדי לבחור בחבילת אוהל אבלים הנכונה ביותר למצב יש לעשות חישוב ולהגיע למסקנה באשר לגודל האוהל הנדרש (בהתאם לכמות האנשים שישהו באוהל בו זמנית), ובהתאם לבחור במסלול השכרת אוהל אבלים וציוד קומפלט. דוגמאות לחבילות קיימות:

  • חבילת אוהל קטן – אוהל של שלושה מטרים על שלושה מטרים בו יכולים לשהות כעשרה אנשים בו זמנית. חבילה זו כוללת כסאות, שולחן, הרכבה ופירוק והעלות שלה היא כ – 750 ₪.
  • חבילת אוהל בינוני – אוהל המותאם לעד ארבעים איש (בגודל של 6 מטרים על ארבעה מטרים), אשר כולל כסאות לכולם. 5-6 שולחנות, מיחם ופלטת שבת, מנורות ושירות הרכבת אוהל אבלים ופירוקו יעלה לכם בסביבות 1700 – 2000 ₪.
  • חבילת אוהל גדול – אוהל בגודל 5 על 12 מטרים עם המותאם לעד ארבעים איש וכולל ריהוט, ציוד, הרכבה ופירוק תעלה לכם בסביבות 2400-2600 ₪.
  • וחבילה הכוללת השכרת אוהל ענק – אוהל המותאם לכ- 100 איש וכולל ריהוט וציוד נלווה כמו למשל מיחם, שרשרת תאורה באוהל תעלה בסביבות 2300 – 2500 ₪.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר