אוהלים ממוזגים בכנרת

תוכן עניינים מהיר

מקום מדהים נוסף במדינתנו, מקום אליו מגיעים כמויות ענק של תיירים וישראלים מדי שנה הוא סובב כנרת. הכנרת, אגם המים המתוקים של מדינת ישראל. האגם עליו נכתבו שירים וסיפורים רבים מהווה את אחד ממקומות הנופש האטרקטיביים ביותר בישראל.
בכתבה זו נסקור את חמשת מתחמי הקמפינג האיכותיים בהם ביקרנו. מתחמים המציעים לאורחיהם אוהלים ממוזגים בכנרת לזוגות ולמשפחות וחווית קמפינג ממוזגת ואיכותית. מעוניינים לדעת מה המתחם המתאים לכם? התחילו לקרוא.

חוף חוקוק אוהלים ממוזגים

הקלדת מחרוזת המילים 'חוף חוקוק אוהלים ממוזגים בכנרת' או צמד המילים 'החוף הירוק' תוביל אתכם לאותו אתר איכותי המציע אוהלים ממוזגים בכנרת לזוגות ומשפחות. החוף ממוקם כ – 3 קילומטרים לקיבוץ גינוסר ונסיעה על כביש תשעים, פנייה מזרחה בכניסה לאתר ספיר ונסיעה של כקילומטר תביא אתכם היישר לאתר של חוף חוקוק אוהלים ממוזגים.

חשוב לדעת שכאן יש מתחם אחד אליו משתייכים שני חופים, כאשר כל אחד מהם מאפשר לאורחים אפשרות שונה לקמפינג. חוף חוקוק המונגש לנכים יאפשר לכם כניסה רגלית ללא תשלום והקמת אוהלים ללינה בתנאי שטח ואילו במתחם החוף הירוק תוכלו ליהנות משירותים נוספים בתשלום. שימו לב, למרות שהכניסה לחוף חוקוק רגלית היא ללא תשלום, תצטרכו לשלם עבור החניה וגם עבור שמירת החפצים שלכם.

מתחם קמפינג חוק חוקוק – מה הוא מציע לכם?

קמפינג המתחם הסגור – אשר מכונה גם מתחם 'המרפסת'. הוא מתחם סגור אשר משקיף על הכנרת ועל המתחם של הקמפינג. מתחם זה ממוקם מעל חנות הנוחות וכולל 7 אוהלים המתאימים כל אחד לעד שישה אנשים. בכל אוהל יש חמישה מזרנים, מזגן ונקודות חשמל. מחוץ למתחם השטח כולל דשא סינטטי, מקלחות פרטיות, מטבחון, פינת אוכל, תאורה, הצללה ומקררים. המחיר מתחיל ב – 420 ₪ פר יום. יש לקחת בחשבון שיש תוספת של 50 ₪ לכל אדם מעל ל – 4 אנשים. כלומר, האדם החמישי יצטרך לשלם תוספת של 50 ₪ ליום וגם השישי.

המתחם המשודרג – אשר נקרא גם מתחם ה – VIP. במתחם זה המכונה על ידי רבים 'החוף הצפוני' תוכלו לשכור אוהלים ממוזגים בכנרת. כאן מדובר על מתחם הכולל 10 אוהלים. כל אוהל מתאים לארבעה מבוגרים ויש אוהלים שמתאימים גם ל – 6 אנשים. במתחם זה יש נקודות חשמל, תאורה, מקרר ומקפיא. הרצפה של המתחם עטופה בדשא סינטטי וממוקמת כעשרים מטרים ממי הכנרת מול הסוכה של המציל. בהחלט חוויה.

המחיר מתחיל מ – 500 ₪ ליום. במתחם זה יש פינת אוכל משודרגת לעומת האפשרות האחרת. המתחם סגור במרפסת נוף. יש מטבחון ואפשרות לכיריים חשמל. יש כיור. במתחם זה תוכלו ליהנות גם מפינות זולה ופינות ישיבה אל מול מי הכנרת, חנות נוחות ויציאה למסעדת הדגים האיכותית באיזור. בנוסף, תוכלו ליהנות מספורט ימי המוצע באיזור, כמו למשל סירות, סאפ, קיאקים, אבובים ועוד.

חשוב לדעת שמכיוון שהקיץ הישראלי קשוח והאוהלים מבודדים קלות, יעילות המזגן היא בעיקר בשעות הערב. בנוסף, במקום אין מיטות, מצעים, מפצלים. אין אפשרות לעשות על האש בחוף ובשטח הקמפינג. יש מסעדה ומזנון בהם ניתן לאכול ארוחת בוקר וכן ארוחה בשרית.

 דברים נוספים חשובים אותם יש לדעת:

  • שעות כניסה ויציאה – כניסה משעה 14. יציאה עד 12. בשבת ניתן להאריך שהייה.
  •  אחריות – אין אחריות על אובדן או נזק לציוד שלכם.
  • איסורים – חל איסור להביא/לחבר מזגנים, מקררים ו/או וציוד עם הספקים גבוהים ללא אישור החברה. חל איסור על הבערת מנגלים ומדורות בכל שטח החוף. חל איסור על השמעת מוזיקה והפעלת ציוד הגברה מכל סוג.
  • בעלי חיים – אין כניסה לבעלי חיים.
  • הנחות והטבות – הנחה של עד 20% בפעילות הימית. למזמינים מעל 2 לילות שובר הנחה 50% ליציאה אחת  ושובר הנחה למזנון/מסעדה. ההנחות משתנות מעת לעת..

אמנם במקום אין שולחנות קבועות וספסלים אך מנגד תוכלו ליהנות מתאורת לילה, שירותי שמירה, שירותים ומקלחות (ללא מים חמים ועם חשמל בתשלום רק בשעות הפעילות של המשרד), שירותי קיוסק וברזיות.

לסיכום, אם אתם מעוניינים ללון בטבע, בתנאים טובים וקרוב לים. אם אתם מעוניינים ליהנות מחוף מתוחזק, אטרקציות שונות לכל המשפחה ומחירים אטרקטיביים אוהלים ממוזגים בכנרת בחוף חוקוק הוא המקום בשבילכם.

חוף דוגה אוהלים ממוזגים

יצאנו לכפר הנופש דוגה המציע קרוואנים להשכרה, קמפינג עצמאי ואוהלים ממוזגים והחלטנו לבחון את מתחם האוהלים הממוזגים במקום. החוף ממוקם מול הכביש לרמות. המקום מתאים הן לזוגות ואידיאלי למשפחות. בילוי נפלא בחיק הטבע.

כאן יש אפשרות להחליט על אחד מהשניים:

  • קמפינג עצמאי – כלומר אתם מביאים את האוהל שלכם מהבית ונהנים מרצועת חוף מוצללת עם שירותים, מקלחות, מגרש ספורט, מזנון ואטרקציות נוספות לילדים. חשוב לקחת בחשבון שיש איסור על הבאת בעלי חיים, כולל כלבים קטנים. אסור להביא ולהשתמש בגנרטור, אין אספקת חשמל, אין תשתיות תאורה במתחם העצמאי, לא ניתן להשכיר מזרונים, חל איסור על הפעלת מנגלים והדלקת מדורות ברצועת החוף ואי אפשר להשכיר מקרר או מקפיא.
  • מתחם אוהלים ממוזגים – לעומת התנאים הדלים של הקמפינג העצמאי של חוף דוגה התרשמנו לטובה ממתחם האוהלים הממוזגים של החוף. כאן מדובר על 43 אוהלים ממוזגים בכנרת למשפחות (2 מבוגרים ו – 3 ילדים). בכל אוהל יש 2 מיטות, 2 ספות נפתחות, שקע חשמל, מזגן חזק, שטיח, שרפרפים, שידות ותאורה. מחוץ לאוהל ניתן ליהנות ממקרר פר אוהל, שולחן וספסל.

חשוב לדעת שחוף הים נגיש, יש מלתחות ושירותים מוסדרים ונקיים, פינות המיועדות למנגל, מתקני ספורט, פארק משחקים, חנות נוחות ומזנון. אסור להכניס בעלי חיים למתחם ומדובר על חוף שקט, כלומר, יש איסור על גנרטורים ומוזיקה. באתר 18 מקלחות ו – 22 תאי שירותים. המזנון פתוח בין השעות 8 בבוקר עד 6 בערב. האתר פתוח בכל ימות השנה, למעט בכיפור, ערב יום השואה וערב יום הזיכרון.

מה מבחינת עלויות? המחיר ללילה באוהל ממוזג באמצע השבוע הוא כ – 700 ₪ ואילו בסופשבוע המחיר הוא כ – 880 ₪ ללילה. (המחירים כוללים מע"מ). המחיר לשני לילות הוא 1760 ₪. מחיר זה כולל 4 אנשים וחניה לרכב אחד. באם מדובר על יותר מארבעה אנשים. יש להוסיף 200 ₪ תשלום פר אדם.

חניון ירדן כנרת

חניון ירדן כנרת הוא מתחם קמפינג המיועד למשפחות ו/ או קבוצות. הוא כולל מתחם להקמת אוהלים, מתחם אוהלים ממוזגים ומתחמי VIP. החניון כולל שירותים מסודרים, מקלחות עם מים חמים, תאורה, ברזיות, שולחנות פיקניק, השכרת קיאקים וסאפ, מינימרקט והשכרת ציוד לקמפינג.

המתחמים נחלקים ל:

  • מתחם קמפינג אוהלים – תוכלו להגיע עם הרכב ולהקים אוהל במתחם הקמפינג. עלות כניסה לרכב היא 250 ₪ ללילה. חשוב לדעת שלא ניתן לשמור מקום, כך שהכל על בסיס מקום פנוי. יש לעזוב את המתחם עד שעה 17 . במתחם יש ברזיות, פינות למנגל, תאורה ונקודות חשמל.
  • אוהלים ממוזגים חניון ירדן כנרת – חניון זה מתאים למשפחות.  האתר של ירדן כנרת הוא אתר קמפינג בלבד. 

כאן תוכלו ליהנות ממתחם פרטי של אוהל ממוזג או מחומם (בהתאם לעונה). אוהל ממוזג מתאים לעד 10 איש. בכל מתחם יש משטח עבודה, מקרר, כיור, נקודות חשמל, מזגן כמובן וכן שולחן פיקניק ופינת מנגל.

חשוב לדעת:

  • כניסה ויציאה מהמתחם – כניסה בשעה 14. יציאה בשעה 12 ובמוצ"ש עם צאת השבת.
  • ציוד אישי – יש להביא מהבית מצעים, מגבות, כריות, ציוד אישי וכלי בישול.
  • השכרת ציוד – ניתן לשכור מאוורר ב – 40 ₪. כבל מאריך ב – 20 ₪  ומזרון ויחיד ב – 20 ₪.
  • מחירים – אוהל למשפחה אחת פלוס רכב בחניון – 800 ₪.  שתי משפחות עם 2 רכבים – 1600 ₪. 
  • כללי התנהגות – ניתן להכניס כלבים אך עם רצועה בלבד.  האחריות על בעלי החיים ועל הציוד האישי הוא רק על הבעלים. החניון אינו נושא בשום אחריות.  יש איסור על הדלקת משטחים. אסור להכניס אופנועי ים וסירות ודבר אחרון וחשוב: הרחצה בחוף אסורה.

חוף האון אוהלים ממוזגים

השם המלא של אתר זה הינו 'גלמפינג מיא חוף האון' ופעיל בין החודשים אפריל ועד לחודש אוקטובר מדי שנה. במתחם זה תוכלו ליהנות משהות באוהלים ממוזגים ברמת איכות גבוהה של רשת המלונות 'אוליב'. באנו לביקור והתרשמנו לטובה. כאן מדובר על 30 אוהלים ממוזגים ליד הכנרת, אוהלים מסוג ספארי. האוהלים ממוקמים ליד חוף האון, חוף מוכרז הכולל שירותי הצלה.

ניתן להחליט להיכנס לאוהל כזוג או כמשפחה עד ארבעה ילדים. כל אוהל כולל מיטה זוגית, שני מזרונים לילדים, ריהוט מעוצב ומזגן. המתחם החיצוני כולל מטבח משותף הכולל את כל הציוד הדרוש לבישול וחימום האוכל (מיקרוגל, מקררים, כיריים ועוד), שירותים ומקלחות, פינת מנגל, פינת מדורה עם פחמים ועצים ופינת זולה. כניסה למתחם החל משעה 15. יציאה בשעה 11. בימי שבת הכניסה היא שעתיים לאחר יציאת השבת והיציאה היא בשעה 12.

  •  מחירים – המחירים משתנים ולכן חשוב להתעדכן מעת לעת. נכון לחודש יוני 2023 המחיר ללילה עבור זוג מתחיל ב – 585 ₪. בסוף שבוע המחיר מתחיל ב – 1260 ₪ ללילה. כניסה לאתר במטרה להזמין חדרים לתאריכים מוגדרים תראה לכם את המחיר הכולל מע"מ לתקופה ולהרכב בהם אתם מעוניינים.
  • הטבות – בחודשים יולי ואוגוסט תוכלו ליהנות מ – 20% הנחה. באם תחליטו לשהות במקום 3 לילות תוכלו ליהנות מהנחה של 50% על הלילה השלישי. בנוסף, הזמנה באתר אונליין תאפשר לכם ליהנות מ- 5% אחוז הנחה בעת ביצוע הזמנה וזאת למרות שתחויבו רק בעת הכניסה למתחם. הטבה נוספת היא האפשרות של חלוקה לתשלומים בכרטיס האשראי.

יש מסלולי טיול רבים בקרבת מתחם האוהלים הממוזגים של חוף האון, כמו למשל מסלול המים בזאכי וכל מיני מקטעי הליכה סובב כנרת. בנוסף, ניתן ליהנות משייט קיאקים בכנרת, שייט בסירות בגינוסר, משחקיה בעין גב ואקווה כיף בחוף גיא.

 אוהלים ממוזגים בחוף גופרה

חוף גופרה הוא אחד החופים המפנקים סביב הכנרת. ניתן להגיע למתחם אוהלים ממוזגים חוף גופרה ולהקים במתחם עליו אתם משלמים 2 אוהלים בינוניים. העלות עבור השכרת מתחם הוא 500 ₪ (לא כולל עלות כניסה לחוף).  מה שכן חשוב לדעת הוא שלמרות שחוף גופרה קוראים לעצמם 'מתחם אוהלים', אם אתם מעוניינים בחוויית אוהלים ממוזגים מוכנים זה אינו המתחם המתאים לכם. שכן במתחם זה יש אפשרות להקים אוהל או להשכיר קרוואנים סטטיים מפנקים. 
כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את אותו מתחם קמפינג המתאים לכם ולחרוט עוד חוויה נפלאה. שתהיה חופשה מהנה. 
 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר