השכרת אוהלי לייקרה

תוכן עניינים מהיר

מה הם אוהלי לייקרה ? לאיזה סוגי אירועים ומסיבות הם יכולים להתאים? ומה חשוב לדעת על שירותי השכרת אוהלים המיוצרים מבד לייקרה? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

אוהלי לייקרה הם הגדרה כוללת למספר סוגי אוהלים המיוצרים מבד לייקרה (LYCRA) שהוא למעשה בד סינטטי נמתח ומתרחב המתאפיין באלסטיות ברמה הגבוהה ביותר. אוהלים מסוג זה החלו את דרכם כאמצעי הצללה לנוכח האלסטיות הגבוהה של בדי הלייקרה, אך כיום הם מהווים אוהלים דקורטיביים היכולים להתאים למגוון רחב של מסיבות ואירועים הנערכים תחת כיפת השמיים וקרני השמש.

לייקרה כאמצעי הצללה – מה חשוב לדעת?

השימוש בבדי לייקרה למטרות הצללה החל רק לקראת סוף המאה ה-20 וצבר תאוצה במהלך העשורים האחרונים. התכונות המאפיינות את בדי הלייקרה, כגון: אלסטיות ועמידות, הפכו אותם לבדים מבוקשים לצרכי הצללה, כאשר מתיחת הבד מתאפשרת על גבי מוטות מתכת המעוגנים לקרקע או לקירות בטון. כמו כן, בדי הלייקרה משמשים למטרות ייצור של צליות מובנות לים, לבריכה ולשטחים פתוחים נוספים.

אוהל לייקרה לאירועים – כל היתרונות

אוהלי לייקרה הם הגדרה כוללת לכל סוגי האוהלים ופתרונות ההצללה המשלבים בתוכם את בדי הלייקרה. אוהלים אלו מותאמים לכל סוגי האירועים המתקיימים בשטח פתוח ותחת כיפת השמיים, כאשר היתרונות הנלווים להתקנת אוהלי לייקרה כוללים:

  • אוהלים איכותיים המיוצרים מבדי לייקרה גמישים היכולים להימתח כ-25% יותר מגודלם המקורי
  • אוהלים פונקציונאליים לימים חמים וזאת הודות לעובדה שבד הלייקרה הינו בד המגן וחוסם באופן המיטבי ביותר את קרני ה-UV
  • אוהלים הניתנים להתקנה בכל תוואי שטח באמצעות מתיחת הבדים על גבי מוטות המעוגנים לקרקע ו/או לכל נקודת עיגון אפשרית.
  • אוהלים עמידים וחזקים השומרים על תצורתם הטבעית גם כאשר נושבת רוח חזקה בחוץ

מעבר לכל אלו, חשוב לציין שאוהלי לייקרה מגיעים בצבעים שונים החל מגוון לבן אחיד ועד לגוונים כהים יותר. כמו כן, התקנה של אוהלי לייקרה לאירועים הנערכים בשעות הערב או הלילה, מאפשרת לכם להציב זרקור חיצוני או פנימי על שטח הבד הנמתח ובכך לייצר אווירה מיוחדת באמצעות משחקי אור וצל.

אוהלי לייקרה – לאיזה סוגי אירועים ומסיבות הם יכולים להתאים?

אוהלי לייקרה המיוצרים מבדים סינטטיים מתרחבים, יכולים להתאים למגוון רחב של מסיבות ואירועים הנערכים תחת כיפת השמיים, וביניהם: מסיבות חוף מכל סוג,  מסיבות חצר תחת כיפת השמיים מכל סוג, אירועים עסקיים ומשפחתיים הנערכים תחת כיפת השמיים וסוגים נוספים של אירועים ומסיבות. רוצים לדעת אם גם לאירוע/מסיבה הבא שלכם יכול להתאים אוהל לייקרה להשכרה? לחצו כאן

התקנת אוהלים המיוצרים מבד לייקרה – מה חשוב לדעת?

התקנה של אוהלי לייקרה מומלץ שתעשה על ידי צוותי התקנה מנוסים ומקצועיים וזאת על מנת למתוח באופן המיטבי ביותר את הבד על גבי המוטות המיועדים לצורך כך, וזאת בהתאם לתוואי השטח בו נדרשת הקמת האוהל.

ברוב המקרים, אוהלי לייקרה מגיעים עם יתדות פונקציונאליים הניתנים לעיגון מהיר ומיידי בכל תוואי שטח, לרבות, חול ים. יחד עם זאת, עיגון היתדות והתקנת המוטות לצרכי עיגון בד הלייקרה, מחייבים בדיקה מקדימה של תוואי השטח ותנאי מזג האוויר הצפויים במהלך האירוע ו/או במהלך עמידת האוהל.

שירותי השכרת אוהלים מבד לייקרה לכל סוגי האירועים

השכרת אוהלי לייקרה הוא שירות המוצע לכם על ידי חברות ונותני שירות שונים העוסקים בהשכרת ציוד לאירועים, תוך התמחות בשירותי השכרת אוהלים מכל סוג בהתאם לצרכי האירוע. אוהלי לייקרה להשכרה מיועדים בעיקר לאירועים הנערכים בשטחים פתוחים כגון בריכות שחייה, חופי רחצה, גינות פרטיות ומקומות נוספים בהם נדרש לכם פתרון הצללה אופטימאלי לשעות האור ואמצעי תיחום פונקציונאלי. כאשר בוחרים חברת השכרת ציוד לאירועים המתמחה בין היתר בשירותי השכרת אוהלי לייקרה לאירועים חשוב לבדוק את הנושאים הבאים:

  • היצע אוהלי הלייקרה העומדים לרשות החברה גם בכל הקשור לגודל האוהלים וגם בכל הקשור למבחר צבעי הבדים
  • שירותי החברה בכל הנוגע לפתרונות הקמה ופירוק האוהלים
  • האופן בו החברה מתחזקת ומאחסנת את האוהלים העומדים לרשותה לאורך כל ימות השנה

שימו לב – במידה ואתם עומדים לערוך אירוע למספר מצומצם של משתתפים בחוף הים, אנו ממליצים לכם לבדוק שירות השכרת צילייה לים המיוצרת מבד לייקרה איכותי.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר