אוהלים ממוזגים בבית אורן

אוהל ממוזג בשעות הלילה, מואר היטב מבפנים ומסביב באווירה רומנטית

תוכן עניינים מהיר

חופשה בצפון מצריכה לא מעט תכנון וארגון מוקדם, במיוחד אם אתם הורים לילדים קטנים, לכן כדאי גם לכם להתחיל את תכנון הנופש שלכם במציאת מקום לינה מתאים. היתרון העיקרי של חווית הרוכבים בבית אורן היא הנוחות הרבה, הן בזכות הקרבה לאטרקציות שבסביבת מתחם האוהלים והן תודות לרמה הגבוהה והאבזור של האוהלים עצמם. אם חשבתם לצאת אל יום כיף בית אורן יכול להעניק לכם הרבה יותר מכמה שעות של טיול – הלינה והשהייה במתחם מומלצת לקטנים ולגדולים כאחד ויש מגוון פעילויות שאפשר ליהנות מהן באזור.

לינה במתחם אוהלים ממוזגים בבית אורן

גלמפינג הוא בדיוק מה שמתאים למשפחות שמצד אחד נמאס להן מבתי מלון ומחפשות משהו שקרוב יותר לטבע, אבל מצד שני כן מעדיפות להימנע מהחלקים הפחות נעימים של לינה באוהל בשטח ושמות את הדגש על ניקיון, על ארוחות מסודרות ועל נוחות ומתחם מרווח לכל אחד ואחת מן הנופשים.
מתחם הגלמפינג בבית אורן משלב בין שהייה בשטח, מרחק נגיעה מכל האטרקציות הכיפיות הממוקמות בלב ליבו של הכרמל – אך הלינה עצמה היא באוהלים ממוזגים ומפנקים, ממש כמו בחדר במלון יוקרתי, לרבות שלוש ארוחות ביום שמוצעות לנופשים.
האווירה במקום היא נעימה ומקרבת כך שתוכלו, מצד אחד, להכיר את האנשים שהגיעו לחוות בית אורן באותו המועד, אך עם זאת ליהנות מפרטיות מלאה באוהל עצמו, שבניגוד למתחמי אוהלים אחרים מאפשר גישה פרטית למקלחות ושירותים לכל אוהל.

מידע לנופשים – על הלינה באוהלים עצמם

במתחם קיימים 30 אוהלים עם מיזוג, שמעניקים הרגשה של חדר בבית מלון לכל דבר, רק בהבדל אחד – הטבע נמצא ממש ביציאה מן האוהל. ניתן להזמין חופשה במקום בכל עונות השינה והמזגן יחמם או יקרר את האוהל לפי בחירתכם.
האוהלים זהים בגודלם ומיועדים ללינה של עד חמישה אנשים לאוהל במיטות נוחות, שתיים זוגיות ואחת של יחיד – מה שאומר שגם משפחות עם ילדים בהחלט יכולות ליהנות מלינה מרווחת. קיימת מחיצה בין אזור הלינה המיועד להורים לבין זה של הילדים ובנוסף ניתן לבקש ולקבל מזרון עבור אדם שישי בלי שום בעיה, פתרון מצוין למשפחות עם ארבעה ילדים, או במקרה שאתם שישה חברים שמעוניינים ללון יחד באותו האוהל.
באוהל עצמו יש את כל הציוד הבסיסי לשינה ולהתנהלות יום יומית, לרבות מצעים מלאים ושמיכות, פינות ישיבה ואפילו מיני-מקרר. המשמעות היא שמלבד הסעודות המוגשות במקום, אתם בהחלט יכולים לשדרג לעצמכם את החופשה עם המאכלים האהובים מהבית, להביא חלב לקפה של הבוקר ואפילו מעדנים לילדים.

נופש במתחם הגלמפינג בבית אורן – מה הוא כולל וכמה זה עולה?

המחירים של חופשה באוהלים הממוזגים יכולים להשתנות מעונה לעונה והם נעים סביב כמה מאות שקלים פר לילה, הכוללים לינה באוהל ושלוש ארוחות בכל יום במסעדת הבוקרים "קאת בלו", כלומר פנסיון מלא במתחם עצמו ותפריט עשיר בסגנון בופה, המתאים גם לצמחונים וטבעוניים. למשפחות עם ילדים קטנים זהו פתרון נהדר, שמאפשר גמישות רבה בתכנון לוח הזמנים ושמירה על תזונה בריאה המורכבת מאוכל אמיתי המתבשל במקום.
לנופשים מוצעת חבילה של שהייה בת מספר לילות שכוללת גם את ארבע האטרקציות המרכזיות של חוות בית אורן: נהיגה ברכב טום קאר – רכב שטח ייחודי, חוויית לייזר טאג, קליעה למטרה עם חץ וקשת וכמובן גולת הכותרת שהיא רכיבה על סוסים. בתשלום נוסף, תוכלו ליהנות מסנפלינג אתגרי שגם הוא ממוקם בסמוך לחווה עצמה.
כדאי לברר מראש בנוגע להתאמת הפעילויות לגילאי הילדים שלכם, אך בכל מקרה אתם יכולים להיות רגועים – את כל אחת מן הפעילויות מלווה מדריך מוסמך ומקצועי, שיאפשר לכם ליהנות מהאטרקציה ולשמור על הבטיחות במהלכה. בעונת הקיץ ניתן להיכנס לבריכה הסמוכה ולאפשר לקטנטנים להירטב ממזרקות המים שבמתחם.
גם אם אתם בדרך אל בית אורן אטרקציות לילדים הן עניין שמומלץ לברר עליו מראש ולשקול אפילו לעצור במיוחד בשבילן טרם ההגעה לחווה – לעתים מתקיימים פסטיבלים או נערכות פעילויות עונתיות, שכדאי לעבור דרכן ולאוורר קצת את הילדים, במהלך הנסיעה הארוכה לצפון.

הטבות ייחודיות בבית אורן – במתחם האוהלים ובסביבת החווה

מתחם האוהלים הממוזגים בבית אורן מתאים מאוד למשפחות עם ילדים, אך לא רק עבורן – השהייה והלינה במקום רלוונטית כמובן גם לזוגות או לחבר'ה צעירים, שרוצים ליהנות מחופשה בסגנון יוצא דופן. לארגונים ולקבוצות מוצעים מבצעים ייעודיים, למשל במסעדת "קאת באלו" שמאפשרת הנחות לקבוצות, כמו גם באתרי האטרקציות שבסביבה המציעים גם הם מחירים מיוחדים לקבוצות אנשים ולארגונים.
בעונת החורף המחירים צונחים וכדאי לבדוק את האפשרות להגיע דווקא בחודשים הקרים – האווירה הקסומה של הטבע בכרמל היא משהו שאסור להפסיד והחוויה של חופשה חורפית באוהל יכולה להיות חוויה נהדרת.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר