השכרת אוהלים למסיבות

תוכן עניינים מהיר

השכרת אוהלים למסיבות

עומדים לקיים אירוע או מסיבה בשטח פתוח? מחפשים אחר פתרונות מעשיים לתיחום מתחמי אירוח זמניים? זה הזמן לדעת הכול על שירותי השכרת אוהלים למסיבות ואירועים. מסיבות ואירועים הנערכים בשטחים פתוחים, מצריכים היערכות לוגיסטית מקדימה שמאחוריה מחשבה מעמיקה על כל צרכי האירוח, וזאת בהתאם לאופי וסוגי האירוע/מסיבה, מספר המשתתפים, וכמובן, מאפייני המקום בו בחרתם לקיים את האירוע/מסיבה ופרמטרים נוספים עליהם נרחיב בהמשך. בשנים האחרונות, יותר ויותר מפיקים ועורכי מסיבות ואירועים, נדרשים לתת מענה להפקת אירועים בשטחים פתוחים בכל רחבי הארץ, כאשר בין יתר מהלוקיישנים הפופולאריים ביותר לקיומם של מסיבות ואירועים בשטחים פתוחים תוכלו למצוא את חופי הרחצה, חצרות בתים פרטיים, יערות וחורשת בכל רחבי הארץ ועוד.

היערכות לוגיסטית לאירועים בשטחים פתוחים – כיצד?

ההיערכות הלוגיסטית הנדרשת לצורך הפקת מסיבות ואירועים בשטחים פתוחים, מחייבת אתכם להסתייע בשירותיה של חברה להשכרת ציוד לאירועים ומסיבות וזאת על מנת לבחון את כל מערכות הציוד הנדרשות לכם לצורך הליכי התכנון, ההפקה וקיומו של האירוע – מסיבה. אחד מפריטי הציוד ההכרחיים ביותר לכל סוג של מסיבה או אירוע המתקיים בשטח פתוח הוא אוהל אירועים שמצד אחד מאפשר לכם לתחם את הלוקיישן בו בחרתם לקיים את האירוע/מסיבה, ומצד שני, מאפשר לכם ליהנות מפתרון מעשי לאירוח האירוע – מסיבה בכל תוואי שטח אותו בחרתם כלוקיישן מנצח עבורכם.

סוגי אוהלים למסיבות ואירועים

אוהלים למסיבות ואירועים הם הגדרה כוללת למספר סוגי אוהלים שונים היכולים להתאים לכל מסיבה או אירוע אותו אתם בוחרים לקיים בשטח פתוח, וביניהם:
  •  אוהלי קונסטרוקציה אותם ניתן להקים בכל גודל נדרש בהתאם לתנאי השטח של המקום וצרכי האירוע. אוהלים אלו ידועים גם בשם אוהלים סגורים לאירועים והם מותאמים בין היתר לאירועים רשמיים, כנסים וכדומה.
  •  אוהלי לייקרה המיוצרים מבדי לייקרה גמישים, נמתחים ועמידים אותם ניתן למקם גם בתנאי שטח מורכבים כגון חופי רחצה או קרקע חולית אחרת. סוג זה של אוהלים יכול לשמש אתכם גם לצרכי הצללה של אזורים שונים במקום בו בחרתם לקיים את האירוע/מסיבה.
  •  אוהלים מעוצבים לחתונות המשלבים בתוכם בדים נופלים, פתחי כניסה דקורטיביים ואלמנטים מעוצבים נוספים. אוהלים אלו מגיעים בתצורות שונות ובכל גודל נדרש בהתאם לצרכי האירוח בתוך האוהל.
  •  אוהלי טיפי הידועים גם בשם אוהלים אינדיאניים, הבנויים בצורת חרוט עם יריעת בד העוטפת שלושה עמודי תמיכה פנימיים. אוהלים אלו מותאמים בעיקר למסיבות ימי הולדת והם הפכו בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים הבולטים בענף השכרת אוהלים למסיבות בר/בת מצווה ומסיבות ימי הולדת לילדים ובני/בנות נוער.
  •  אוהלים חצי פתוחים לאירועים המיועדים לאירועים המשלבים בתוכם הופעות במה, נאומים וכדומה. כמו כן, אוהל חצי פתוח יכול לשמש למטרות תיחום של אזור מסוים בו מתקיים האירוע.

שירותי השכרת אוהלים למסיבות ואירועים- מה חשוב לדעת?

השכרת אוהלים למסיבות ואירועים, חשוב שתעשה באמצעות חברה מקצועית המתמחה בהשכרת אוהלים וציוד נלווה למסיבות ואירועים בשטחים פתוחים וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מגוון רחב של פתרונות שירות לאורך כל הדר, וביניהם:
  • שירותי ייעוץ והתאמה של סוג וגודל האוהל הנדרש לכם בהתאם למאפיינים שונים של האירוע.
  • שירותי הקמה ופירוק של האוהל בלוקיישן המיועד.
  • שירותי תחזוקת המאהל לאורך כל שלבי האירוע/מסיבה.
  • שירותי אספקת ציוד נלווה לאירועים ומסיבות בשטחים פתוחים, כגון: מערכות מיזוג לאוהלים, מערכות תאורה ועוד.
בנוסף לשירותים אלו, חברות העוסקות ומתמחות בשירותי השכרת אוהל לאירועים ומסיבות, מסייעות לכם גם במקרים בהם תדרשו להוצאת רישיון/היתר מיוחד לצורך הקמת האוהל בלוקיישן בו בחרתם לקיים את האירוע/מסיבה, אל מול הגופים הרלוונטיים.

השכרת אוהלים לפי אופי וסוג האירוע / מסיבה

השכרת אוהל לאירועים ומסיבות יכולה להיעשות למגוון רחב של אירועים ומסיבות בהם קיים הכרח לתיחום מתחם האירוע, כאשר לסוג ואופי האירוע חשיבות רבה בכל הנוגע לבחירת סוג האוהל. ההיצע ההולך וגדל של סוגי האוהלים העומדים לרשותכם כיום בשילוב יכולת ההתאמה של כל אחד מסוגי האוהלים לכל גודל נדרש ולכל תוואי שטח, פותח עבורכם מגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע להליכי הקמה והתקנה של אוהלים במקום בו בחרתם לקיים את האירוע/מסיבה. מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה לחומרי הגלם מהם מיוצר האוהל והתאמתם לעונת השנה בה מתקיים האירוע. כיום, מרבית האוהלים המוצעים לכם במסגרת שירותי השכרת אוהלים למסיבות ואירועים הם אוהלים העשויים ממסגרת מתכתית ויריעות PVC בעוביים שונים. יחד עם זאת, ישנם לא מעט סוגי אוהלים הבנויים ממוטות מרכזיים הנעטפים בשכבות בד מסוגים שונים בהתאם לאופי וסוג האירוע או המסיבה. בין יתר סוגי האירועים/מסיבות שלגביהם מוצעים לכם שירותי השכרת אוהלים תוכלו למצוא:
  • כנסים מקצועיים כגון: כנס חברה, הרצאות, תערוכות וכדומה.
  • אירועים פרטיים כגון: בריתות, אירועי ומסיבות בר/בת מצווה, חינות וחתונות.
  • אירועים עסקיים כגון: השקות, אירועי קד"מ ומכירות, נשפי ערב לעובדי חברות וכדומה.
  • מסיבות גיוס/שחרור, מסיבות פרישה, מסיבות ימי הולדת וכדומה.
  • פסטיבלים ואירועים שונים לקהל הרחב, לרבות, מסיבות טבע.
  • מסיבות ימי הולדת לילדים.

אוהל להשכרה ליום הולדת

השכרת אוהלים ליום הולדת הם הגדרה כוללת גם לאוהלים המיועדים מלכתחילה למסיבות ימי הולדת לילדים ובני נוער וגם לאוהלים המיועדים למסיבות ימי הולדת למבוגרים. אוהלים אלו כוללים בין היתר אוהלי טיפי בעלי מבנה ייחודי המגיעים בכל גודל לצד אוהלי קונסטרוקציה למסיבות יום הולדת למספר גדול יחסית של משתתפים ואוהלי לייקרה לאירועים המתקיימים בחופי רחצה ומתחמים נוספים בהם קיימת חשיבות רבה להצללת מתחם יום ההולדת.

ציוד נלווה לאוהלים במסיבות ואירועים

כפי שציינו לעיל, השכרת אוהלים לאירועים או מסיבות מהווה חלק מהיערכות לוגיסטית מקדימה לכל סוגי האירועים והמסיבות הנערכים בשטחים פתוחים ו/או במקומות המחייבים היכרות לוגיסטית בהתאם לכל צרכי האירוח. ברשימת הציוד הנלווה לכל אירוע/מסיבה במסגרתו הינכם נדרשים לאוהלי השכרה, תוכלו למצוא:
  • פתרונות חימום וקירור בהתאם לעונת השנה בה מתקיים האירוע/מסיבה – פתרונות אלו כוללים בין היתר מערכת מיזוג ניידת לאוהלים סגורים, מאווררים תעשייתיים, מזגנים ניידים, פטריות חימום וגופי חימום נוספים הניתנים להצבה או תלייה בשטח האוהל.
  • מערכות תאורה המותאמות לשעות האירוע, כולל תאורת לילה ותאורת אווירה בתוך האוהל וסביבתו.
  • מערכות אירוח ופינות ישיבה – הגדרה כוללת לכל סוגי מערכות הישיבה הניתנים לאבזור האוהל בהתאם לסוג ואופי האירוע.
  • מערכות הגברה ומולטימדיה – מערכות שמע, מקרנים, עמדת DJ וכדומה.
  • במות המותאמות לתכני האירוח וצרכי האירוע/מסיבה.
וכל זאת לצד רשימת ציוד נלווה נוספת הכוללת את כל מרכיבי האירוח הנוספים הנחוצים לכם מעמדות בופה ומקררים, דרך גנרטור ועד למערכות סכום וכלי הגשה.

בחירת חברה להשכרת אוהלים – כיצד?

על מנת להבטיח לעצמכם אוהל איכותי ובטיחותי המותאם לכל צרכי האירוח הנחוצים לכם בהתאם לאופי וסוג המסיבה/אירוע, קיימת חשיבות רבה לזהותה של החברה להשכרת אוהלים, ולכן, הבחירה בנותן שירות כזה או אחר בתחום, חשוב שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים, כגון: ניסיון מקצועי, היצע האוהלים להשכרה המוצעים לכם, פתרונות השירות המוצעים לכם על ידי החברה בכל הנוגע להשכרת והקמת אוהלים ושירותים נלווים הקשורים להיערכות הלוגיסטית.  

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר