אוהלים ממוזגים חמת גדר

תוכן עניינים מהיר

החלטנו לשלב חוויית נופש וקמפינג באחד המקומות היפים והבריאים בישראל ויצאנו לסקור את מתחם אוהלים ממוזגים חמת גדר או כפי שהוא נקרא בשפה הרשמית : 'כפר האוהלים חמת גדר'. הצטרפו אלינו למסע נפלא זה שבסופו תוכלו להחליט האם גם אתם מעוניינים בקמפינג ואטרקציות נוספות במתחם המרחצאות של חמת גדר.

חמת גדר – על קצה המזלג

אחד המקומות התיירותיים המוכרים ביותר בישראל ובמקומות רבים ברחבי העולם הוא אתר חמת גדר. כאן מדובר על מקום שעיקרו מרחצאות מרפא – 4 מעיינות חמים שמימיהם מלאים במינרלים. בנוסף, ניתן למצוא במתחם גם ספא, פינות חי, מתחמי אוהלים הכוללים גם אוהלים ממוזגים בחמת גדר. האתר משתרע על פני מאה וחמישים דונמים. הוא מנוהל על ידי הקיבוצים כפר חרוב, מבוא חמה, מיצר ואפיק ומיקומו הוא דרומית לרמת הגולן, בעמק הירמוך.

אין זה מפתיע שהאתר מוכר כל כך וזוכה לכל כך הרבה שבחים, שכן הוא מספק לאורחיו את כל מה שהם צריכים בכדי לצאת עם חוויית אירוח ובריאות מהנה. בנוסף, חשוב לדעת שקיימת עדות לכך שהמרחצאות של חמת גדר היו בשימוש עוד בתקופות הרומית והמוסלמית והמקום אף מוזכר רבות על ידי חז"ל, שכן החכמים נהגו לבקר במרחצאות בכדי ליהנות מסגולות המרפא של המים החמים ומלאי המינרלים והגופרית. מדי שנה מבקרים באתר יותר מ- 450 אלף אנשים. חשוב לדעת שהאתר אינו מתאים לנשים בהיריון, חולי לב, הסובלים מלחץ דם גבוה ועוד. תמיד חשוב להצטייד באישור מהרופא טרם הגעה לאתר.

קמפינג אוהלי חמת גדר – מה המקום מציע?

אם אתם מעוניינים בחוויית קמפינג בלתי נשכחת בחמת גדר בטח תשמחו לקרוא שורות אלו. טרם הנסיעה נכנסנו לאתר האינטרנט של כפר האוהלים חמת גדר וגילינו שניתן להזמין בקלות ובמהירות אוהלים ממוזגים ומרווחים אונליין. אם אינכם מעוניינים להתבסס על חיבור לאינטרנט אתם יכולים גם להתקשר למרכז ההזמנות הטלפוני של המקום, ולבצע הזמנה.

הגענו לכפר האוהלים של חמת גדר ומצאנו 3 מתחמים שונים ומסודרים הכוללים אוהלים מסוגים וגדלים שונים. חשוב לדעת שהכניסה לאוהלים תמיד תהיה 16:00 ופינוי האוהל המושכר תמיד יהיה בשעה 12 בצהרים. דבר חשוב נוסף אותו יש לדעת הוא שכפר האוהלים פתוח לציבור אך ורק בימים חמישי ושישי, אך בהחלט ניתן לשריין ימים ותאריכים נוספים לקבוצות ואירועים מיוחדים.

סוגי אוהלים בחמת גדר – שלושת המתחמים

  • השכרת אוהלים משודרגים בחמת גדר – המתחם הראשון של האוהלים כולל את האוהלים המשודרגים. אוהלים ממוזגים המתאימים לעד חמישה אנשים. מתחם זה מונה 27 אוהלים ממוזגים הכוללים מקרר, זוג מיטות, מצעים, מזרנים, נורה, שקע חשמלי, שולחן אוכל חיצוני ופינת מנגל מסודרת.

חשוב לדעת:

  • מחיר – 1290 ₪ ללילה. בחגים המחיר הינו 1350 ₪ ללילה.
  • הצטיידות – יש לדאוג ולהביא עמכם מגבות ושמיכות.
  • כניסה – למתחם האוהלים רק ב – 16, אך לחמת גדר החל מ – 9 בבוקר.
  • השכרת אוהלים ממוזגים בחמת גדר – המתחם השני כולל 29 אוהלים. כל האוהלים ממוזגים. ניתן להכניס מקסימום 5 אנשים לאוהל. האוהלים כוללים תאורה בדמות נורה במרכז האוהל, מקרר (ללא מקפיא), שקע חשמלי, חמישה מזרנים, כריות, סדינים וציפיות. כמו כן, תוכלו ליהנות מישיבה בשולחן האוכל "הפיקניק" החיצוני ובשר טרי באמצעות פינת המנגל.

    חשוב לדעת:

  • מנגל – קיימת פינת מנגל מסודרת, אך אתם צריכים לדאוג ולהביא את המנגל עצמו.
  • מצעים – אמנם מספקים לכם כריות וסדינים, אך אתם צריכים להביא את השמיכות והמגבות.
  • מחיר – 1090 ₪ . בחגים 1150 ₪.

השכרת אוהלים בהקמה עצמית בקמפינג חמת גדר

כאן מדובר על מתחם קמפינג עצמאי המיועד לכל מי שמעוניין להקים ולבנות את האוהל שלו בעצמו. כאן אתם אלו שמביאים את האוהל. אין צורך בהזמנה מראש אונליין (וזאת בניגוד לשני המתחמים האחרים), שכן מתחם זה הינו על בסיס מקום פנוי. כאן המחיר הוא 160 ₪ לאדם.

אוהלי חמת גדר – חשוב לדעת

  • השבתת פעילות – חשוב לדעת שחמת גדר תהיה סגורה בחודש יוני 2023 והפעילות תחודש ב- 03.07.2023.
  • חמת גדר שעות פתיחה – אתר חמת גדר נפתח מדי יום בתשע בבוקר ונסגר בסביבות ארבע אחר הצהרים. ימי חמישי ושישי האתר נפתח ב – 9 בבוקר ונסגר בערב המאוחר בשעה 21:30.

     

  • שעות הפתיחה של המסעדות – בחמת גדר תוכלו ליהנות מהמסעדה הבשרית 'גריל אגם' אשר נפתחת בשעה 11 בבוקר ונסגרת ב- 16 אחר הצהרים. בית הקפה החלבי נפתח כבר ב – 9 בבוקר ונסגר גם הוא בשעה 16. במתחם חמת גדר יש גם חנויות נוחות.
  • ביטולים – באם הזמנתם אוהל באמצעות אתר חמת גדר כפר האוהלים, תוכלו לבטל או לשנות את ההזמנה באמצעות האתר או באמצעות המרכז הזמנות הטלפוני.
  • מיקום האוהלים – שלושת המתחמים מופרדים. כלומר, כל מתחם ממוקם במקום אחר בפארק חמת גדר.
  • אטרקציות לילדים – בריכת גלים מופלאה, חוות תנינים ועוד. המקום בהחלט מתאים למשפחות.
  • ספא – חמת גדר מציעה לאורחי מרכז טיפולי ספא.
  • סניטרי – לאורחי האוהלים יש שירותים ומקלחות מוסדרים המופרדים מהשירותים והמקלחות של אורחי חמת גדר.
  • מטבח – המטבח מכיל אפשרות למקררים פרטיים ומקררים רגילים.
  • פינות ישיבה – המתחם כולל פינות ישיבה פזורות לכל המשפחה.
  • כשרות – האתר מתאים גם לאנשים השומרים שבת.
  • תקשורת – יש קליטה סלולרית.

איסורים בקמפינג חמת גדר

בעלי החיים – אסור להכניס למתחם כפר האוהלים חמת גדר.
ציוד חשמלי – אסור להכניס, כולל פלטה חשמלית, קומקומים, מיקרוגל, מקררים, מקפיאים ובלוני גז.
שמע – אסור להכניס רמקולים, הגברה ומערכות סאונד.
עישון – איסור על הכנסת נרגילות ודברי זכוכית.
מומלץ לבדוק האם רשימת האיסורים התעדכנה טרם אתם מבצעים הזמנה לאתר הקמפינג של חמת גדר.

הטבות לאורחי המתחם

תמורה מלאה למחיר – מחיר השכרת האוהל כולל יומיים מלאים באתר חמת גדר, כולל פעילויות שונות.
הכל כלול – מחיר הלינה כולל שימוש במתקנים של חמת גדר: מגלשת ספלאש, בריכה קרה מרחצאות המים, מיני ספארי, סיור בחוות התנינים.
הנחות – יש הנחה לאתר חמת גדר לגיל השלישי, לקבוצות המונות יותר מעשרים איש וקבוצות יעד נוספות.
גלישה באינטרנט בחינם– קיימת וללא עלות, כל עוד אתם ממוקמים בסביב.

אז איך אנחנו מתארים את כפר האוהלים חמת גדר? 

מקום אידיאלי לזוגות, קבוצות חברים ומשפחות. כיף של מקום. מקום מסודר ונקי במיקום יפהפה בצפון. מקום המציע לכל אחד ואחת חוויית קמפינג נפלאה!  

 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר