אוהלים ממוזגים בדרום

מתחם אוהלים ממוזגים מוארים בשעת לילה

תוכן עניינים מהיר

כדי להגיע לחופשה בדרום כשאתם מוכנים ומאורגנים כמו שצריך, כדאי להתחיל מלבחור את פתרון הלינה שהכי מתאים להרכב המשפחתי שלכם. הנה כמה אופציות שהכרנו מקרוב כשטיילנו עם המשפחה בדרום הארץ ושיכולות לעניין אתכם, בין אם אתם מחפשים נופש או קמפינג בדרום עם ילדים, או אפילו אם מתחשק לכם לצאת לנופש רומנטי בשניים.

צל מדבר

קרוב למצפה רמון נמצא מתחם של "אוהלוגים", הבנויים מאוהלים סטנדרטיים המחוברים לאדמה ומכאן מגיע הכינוי שלהם – אוהלים אקולוגיים.

ערך הקיימות והשימוש במשאבים טבעיים במקום הזה מורגש עד לפרטים הקטנים, החל מהעיצוב ועד לסגנון הקולינרי הפשוט והבריא שנהנינו ממנו מאוד. זהו גלמפינג בדרום שמתאים הן למי שמחפשים מקום שמתאים גם לילדים כפי שאנחנו חיפשנו, אך רלוונטי גם לבודדים או לקבוצות של חברים שמעוניינים בלינה משודרגת באוהל בשטח.

ב"צל המדבר" ניתן לבחור בין אוהלים קטנים המותאמים לזוג ועד לכאלה המתאימים לחמישה או לשמונה נופשים. ישנם הבדלים בין האוהלים בנוגע לקרבה אל הנוף וכן נגישות לשירותים ומקלחות – מכאן גם נובעים ההבדלים במחירים.

באזור הגלמפינג ניתן ליהנות מפינות ישיבה ייחודיות שבחלקן יש מקום ייעודי להדלקת מדורה, מאוהל בדואי ובתוספת תשלום גם מתצפית בכוכבי השמיים עם הדרכה צמודה. הדגש הוא על פעילויות בטבע המדברי והנאה מכל מה שיש לו להציע.

מידע חשוב למתארחים:

יש לשלם מקדמה בסך 50% ואת היתרה בעת ההגעה.
שעות קבלת הקהל הן 16:00 עד 20:00 ופינוי הוא עד 11:00, או בשבת עד 12:00.
מחירים (האתר סגור לתקופה הקרובה ואין מידע בנושא):

המרכז לאקולוגיה יצירתית בקיבוץ לוטן

בקיבוץ לוטן נמצא "מלון המטיילים", שמציע 25 חדרים עם קיבולת משתנה (החל מזוג ועד לחמישה אנשים) ועוד דירת אירוח שאותה בחרנו, המכילה עד שש נפשות.
החדרים מאובזרים בצורה מושלמת, לרבות פינת מטבח אישית שהייתה עבורנו שימושית במיוחד, כשעיצוב הפנים שם את הדגש על נושא הטבע המקומי ומעניק אווירה מדברית.
בקרבת מתחם הנופש קיים ה"אקו-כיף" – מתחם גדול של מיצגים, פעילויות ומיזמים לקידום הקשר בין האדם לטבע. הילדים ואנחנו השתתפנו בפעילות בגינה האורגנית, למדנו על מיחזור ואקולוגיה והתרשמנו מהאומנות הייחודית שמקשטת את גן השעשועים שבמקום.

מידע חשוב למתארחים:

חדר האוכל של המלון פתוח בימים א' עד ה' בשעות 12:30 עד 14:00 ובשישי עד 13:00. את ארוחת הבוקר אוכלים במתחם הסמוך לחדרים וארוחות ערב צריך להזמין מראש.
קבלת החדרים בימי חול היא משעה 15:00 ובשבתות החל משעה 18:00. הפינוי הוא עד 11:00, או בשבתות וחגים עד 14:00.

המחירים מתחילים מ- 400 שקלים בממוצע ללילה בחדר, אך עשויים להשתנות בהתאם לעונה ולמועד הספציפי שאותו תבחרו.

חוות האלפקות

בחוות האלפקות, הנקראת כך בגלל האלפקות והלאמות החמודות המסתובבות במקום, אפשר ללון בצימר כפי שהעדפנו אנחנו, באוהל ענק דמוי חאן או ב"יורטים", מעין אוהלים ממוזגים בסגנון מונגולי, המתאימים לזוג ועד לחמישה אנשים – ישנם עשרה "יורטים" שכאלה וכולם מאובזרים ומרווחים מאוד.
יש המון מה לעשות בתוך המתחם עצמו, כאשר מרבית הפעילויות כוללות חיבור בין הנופשים לבעלי החיים. הצפייה בכוכבים באזור מצפה רמון הסמוך, נחשבת למבוקשת מאוד וגם אנחנו התרגשנו מהחוויה הבלתי רגילה הזאת, אך כמוה גם "השביל הזוהר", המנסרה וקיר האמוניטים – מקומות נוספים שניתן לבקר בהם ולהכיר בזכותם את העבר של המקום ואת תופעות הטבע הייחודיות שמתרחשות בו.

מידע חשוב למתארחים:

כניסת אורחים היא החל מ 15:00 והפינוי הוא בשעה 11:00.
המחירים תלויים בסוג מתחם הלינה הנבחר – כאשר האוהלים הממוזגים מתחילים במחיר של 450 שקלים ללילה ואילו הצימרים יקרים יותר – מומלץ לבדוק מבצעים מראש.
על אף שהמקום רחב ידיים, אסור להכניס אליו בעלי חיים משלכם.

אתנחתא במדבר

אתנחתא במדבר במושב עין יהב הוא חאן מומלץ בדרום שאפשר ליהנות בו מכל העולמות – חוויית חאן קלאסית עם חצר גדולה משותפת, הנמצאת בליבו של מתחם אוהלים ממוזגים בגדלים שונים, שמותאמים להרכבי נופשים משתנים.

בחאן קיימים שלושה אוהלים שמכילים עד שמונה אנשים (ועבורנו היו מרווחים במיוחד) ועוד שלושה שמכילים עד 14 אנשים. אבזור החוץ מאפשר בישול והדלקת מדורה והמתחם מכיל שירותים ומקלחות משותפות נקיים ומתוחזקים היטב.

קיימות במקום גם שתי יחידות אירוח בסגנון צימר, שיכולים להתארח בכל אחת מהן עד חמישה איש.
הפעילויות בסביבה מגוונות מאוד ומתאימות ברובן גם לאנשים עם מוגבלויות, בין היתר סדנאות יצירה ותצפיות ייחודיות על הנוף המדברי. בעונת הקיץ הנופשים מורשים להיכנס לבריכה של המושב שהיא אטרקציה בפני עצמה בעבור הילדים והמבוגרים כאחד.

מידע חשוב למתארחים:

המקום סגור באופן זמני, לכן לא מצאתי מידע ספציפי לגבי שעות פתיחה או מחירים.

מחירי הלינה משתנים כתלות בכמה גורמים, ביניהם סוג האוהל הנבחר והביקוש במועד ההגעה.

אוהל לוט

זהו אוהל רחב ידיים שבו ניתן ליהנות מאירוח באווירה בדואית ומנוף מדברי יפהפה, כשהלינה היא על מזרון – או במידה ואתם מתאמים מראש, על מיטה זוגית. אנחנו נהנינו מאוד מהלינה ומתחושת ה"ביחד", אך רואים לנכון לציין כי לפי דעתנו זהו לא מקום שיתאים למשפחות עם ילדים צעירים מאוד או תינוקות, אבל יהיה מצוין למי שיש לו ילדים גדולים ועצמאים, שלא יחששו מצורת הלינה הייחודית הזו.

במקום עצמו קיימים מקלחות ושירותים הבנויים מחומרי גלם טבעיים, שכשוכית נעימה ושלל פינות ישיבה נוחות ומפנקות. מי שמעוניין לשדרג את החופשה שלו באוהל לוט, יוכל להזמין ארוחות עד לאוהל ואפילו להשתתף בסדנת בישול עם שף מקצועי.
לחובבי הטיולים לא חסרות אטרקציות בסביבה, לרבות טיולים רגליים וטיולי ג'יפים מודרכים שניתן לתאם מראש.

מידע חשוב למתארחים:

המחיר ללילה לזוג באוהל הוא 600 שקלים, נדרשת תוספת של 140 שקלים לכל ילד ובהחלט שווה לבדוק הנחות ומבצעים לקבוצות גדולות – האוהל מכיל עד 20 איש.
הכניסה היא החל משעה 15:00 והפינוי הוא ב 11:00.

חוות נועם במדבר

מתחם החווה מכיל פתרונות לינה מכל הסוגים, לרבות אוהלים משפחתיים, אוהלי חאן גדולים, מתחם קמפינג ללינת שטח ואפילו חנייה ייעודית לבעלי קראוונים פרטיים, אבל גולת הכותרת של המקום היא, ככל הנראה, הגלמפינג – אוהלים ממוזגים ומאובזרים המיועדים לזוגות.

מתחם הגלמפינג מיועד לבני 18 ומעלה, זאת כדי לאפשר לשוהים במקום ליהנות מחופשה רומנטית ושקטה על רקע המדבר והנוף עוצר הנשימה. לכל יחידת אירוח צמודים שירותים ומקלחת פרטיים ובאוהל עצמו ישנה מיטה זוגית, מטבחון ואבזור בסיסי מלא. במרפסת של האוהל ישנה שכשוכית, מנגל ומדורה – כל מה שצריך כדי לארגן ארוחה טובה וליהנות בשניים. אנחנו הגענו למקום ללא הילדים ועבורנו זו הייתה חוויה מיוחדת מאוד, נעימה ומלאה בפרטיות ורומנטיקה.

חוות נועם מכילה, כאמור, גם אוהלים משפחתיים שמכילים עד 5 אנשים, נוסף על אוהלי החאן ומתחם הקמפינג המשודרג, שמתאימים לכל הגילאים. מטיילים שלא חוששים מלינה בשטח, ייהנו מהרמה הגבוהה של המתחם, לרבות מהמטבח השיתופי וממקלחות חמות ונוחות הקיימות בתוכו.

מידע חשוב למתארחים:

המחירים מתחילים מ- 600 שקלים לאדם בצימר או באוהל גלמפינג זוגי באמצע השבוע, אך יכולים להיות גבוהים יותר בסופי שבוע ובעונות שבהם מתקיימים פסטיבלים באזור הדרום.
המחירים עבור האוהלים המשפחתיים, החאן והקמפינג זולים משמעותית מהשהייה בצימרים או באוהלי הגלמפינג הממוזגים והם נעים סביב מאה שקלים לאדם ללילה.
הכניסה היא החל משעה 15:00, הפינוי בשעה 11:00 ובשבת בשעה 12:00.

טיפ מנצח למטיילים

מי שמחפש אתרי קמפינג בדרום בחינם – אין ספק שישנם מגוון של מקומות שתוכלו למצוא, לנו אישית זה פחות התאים כי העדפנו לשלם ולקבל את הנוחות והאיכות של החופשה שלנו, בכל פעם מחדש, בין אם בחרנו להגיע כזוג אך גם כשהגענו עם כל המשפחה והילדים.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר