אוהלים נגד גשם להשכרה

תוכן עניינים מהיר

הדבר האחרון בו מעוניינים אנשים היוצאים לקמפינג, טראקים או כאלו המצויים באירוע הממוקם באוהל הוא לגלות שהאוהל בו הם נמצאים אינו מתאים לימים גשומים וזאת משום גשם אשר החל לחלחל דרך בד האוהל. כל שיש לדעת על אוהלים נגד גשם להשכרה במאמר זה. קריאה נעימה.

אוהל נגד גשם – מה ההבדל?

  • הרבה אנשים מעוניינים לדעת מהו ההבדל בין אוהלים נגד גשם לבין אוהלים רגילים. הם מודעים לכך שאוהל נגד גשם מטרתו להגן מפני כניסה / חדירה של גשם למתחם המאהל, אך הם אינם יודעים כיצד הדבר בא לידי ביטוי באוהל. כאן חשוב להיות מודעים לדברים הבאים:שלד – השלד תמיד יהיה חזק מאוד וזאת על מנת להבטיח את יציבותו של האוהל בפני רוחות החורף המטלטלות. שלד חזק שסביבו דפנות אוהל העשויות מחומר עמיד למים, יבטיחו אוהל חזק ויציב.
  • בד – החומרים מהם עשויים אוהלים נגד גשם הם בדים עמידים בפני חדירת גשם לאוהל, כמו למשל PVC.
  • תפירה – התפירה באוהלים אלו בדרך כלל כפולה ודחוסה. פעמים רבות התפרים מולחמים.
  • סגירה של האוהל – ישנם סוגים שונים של אוהלים, מאוהלים המיועדים לכמות מצומצמת של אנשים ועד אוהלי ענק המיועדים לאירועים שונים. באם מדובר למשל על אוהל איגלו המותאם ל – 4 אנשים, תולבש עליו יריעה חיצונית המאופיינת באיטום נגד מים. יריעה זו תגן על היושבים באוהל מפני כניסת הגשם דרך פתחו.

תמיד חשוב לוודא שהאוהל אותו אתם בוחרים אכן מתאים לעונת החורף. ההמלצה היא לא להסתפק בהבטחה אלא לוודא עם החברה ממנה אתם שוכרים את האוהל כיצד הדבר בא לידי ביטוי באותו אוהל בו בחרתם.

טרם השכרת אוהל – חשוב לוודא

  • עמידות – אוהל שעמיד בפני גשם ורוחות של עד 100 קמ"ש.
  • תקנים – חשוב לוודא שגם האוהל וגם הליך התקנתו עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.
  • עיגון – לאחר התקנה חשוב לוודא שהאוהל מעוגן לקרקע באמצעות יתדות או נקודות עיגון ייעודיות.
  • חומרים – שילדת האוהל יכולה להיות עשויה מפלדה או מאלומיניום קל ותמיד חשוב לוודא שהיריעות עצמן עשויות מ – PVC.
  • בטיחות – תמיד יש לוודא שהאוהל אושר על ידי מהנדס בטיחות ושהבד של האוהל כולל חומר מעכב בעירה, דבר שיבטיח לכם רמה מקסימלית של בטיחות.

אוהלים נגד גשם להשכרה – שימושים שונים

ניתן לחלק אוהלים נגד גשם לאוהלים לשימוש פרטי ולשימוש תעשייתי ו / או מוסדי. פעמים רבות משתמשים באוהלים אלו אשר עמידים בפני כניסת גשמים למטרות הבאות:
אירועים פרטיים – בשנים האחרונות אנשים רבים שוכרים אוהל נגד גשם למטרת עריכת אירוע חתונה, בר מצווה, מסיבת רווקות, ברית מילה ואירועים נוספים. הסיבה לכך שהם מעדיפים השכרת אוהל על פני השכרת אולם אירועים היא המחיר. ההוצאה על אוהל נמוכה יותר מהוצאה על אולם אירועים.

מרפסת מקורה – בתי מלון, מסעדות, בתי קפה ועוד מתקינים אוהלי מתיחה, שכן אוהלים אלו מגנים על היושבים מפני הגשם באיזורים בהם דרושה הגנה.

אחסון – בתעשייה ובמסחר משתמשים פעמים רבות באוהל עמיד בפני גשם כמחסן / מקום אחסון וזאת במקום לבקש היתר בנייה עבור מחסן רגיל, דבר המחייב לעיתים המתנה ארוכה להיתרים והוצאה גדולה יותר מאשר השכרת אוהל למטרת אחסון.

תעשיית החקלאות – אוהלים אידיאלים להגנה על סחורה וניתן להזיז אותם ממקום למקום, דבר אשר מהווה יתרון.

בריכות – ניתן לבנות אוהל מעל הבריכה ובכך לאפשר שימוש בה גם בתקופה השומה והקרה של החורף.

מוסדות חינוך – נעשה שימוש רב באוהלים אשר עמידים בפני גשם בשטחים החיצוניים של מוסדות חינוך, אם במטרה להגן על ציוד מפני רטיבות ולחות ואם בכדי להגן על התלמידים במגרשי משחק מפני חדירת גשם, דבר אשר ימנע מהם לשחק באותו אזור.

סוגים שונים של אוהלים עמידים מפני גשם

  • אוהל אבלים המוגן מפני גשם – בימי השבעה הלא פשוטים חשוב לוודא שאותו אוהל אבלים שאתם מעוניינים להשכיר הינו אוהל המוגן מפני גשם ומתאים לכל ימות השנה. חשוב לזכור שחלק מהמוצרים באוהל מחייבים שימוש בחשמל למטרת שימוש במיחם חשמל, בתנורים או מאווררים, פלטת שבת, גנרטור ועוד. לכן לא ניתן לקחת סיכון שמא מדובר על אוהל לא איכותי שאינו עמיד בפני גשם.
  • אוהלי מתיחה – אוהלים נגד גשם להשכרה. שמו של אוהל זה נגזר מכך שמתיחת יריעת הבד של האוהל מחייבת מתיחה (בדומה לרשת הצללה). כאן מדובר על אוהל ללא קירות שמטרתו העיקרית היא להגן על קהל יעד זה או אחר מפני טפטוף של הגשם ולחות. חשוב לקחת בחשבון שאוהל מתיחה אינו מתאים לרוחות עזות וגשם כבד. אוהל זה אמנם מתאים לרוחות של עד חמישים קמ"ש, אך ההקמה שלו מהירה, העלות שלו נמוכה יותר בהשוואה לסוגים אחרים של אוהלים, ניתן להקים אותו על כל שטח. נכון להיום ניתן להחליט על התקנה קבועה של אוהל זה או במסגרת שירות אוהלים נגד גשם להשכרה קצרה.
  • אוהל קונסטרוקציה – אוהלים מסוג זה מתאימים לרוחות עד שמונים קמ"ש. אוהלים אלו מוכרים כחזקים ביותר ועמידים בפני רוחות וגשמים. באוהל זה משתמשים בשלדה העשויה מאלומיניום מחוזק וביריעות PVC מותקנות. היתרונות של אוהלים אלו באים לידי ביטוי בכך שניתן להקים אותם על כל שטח, ניתן לחמם ולקרר אותם, הם עמידים לאורך זמן והם מוצעים במגוון רחב של גדלים, גבהים ומפתחים.
  • אוהלים לשימוש אישי – כמו למשל אוהלי איגלו.

לסיכום, ניתן להתאים אוהלים נגד גשם לכל אירוע ולכמעט כל מטרה. אוהלים אלו נבנים בהתאמה אישית וניתן להתאים את האוהל גם למקומות בהם הרצפה אינה ישרה אלא בעלת שיפוע. בנוסף, אם אתם מעוניינים באוהל נגד גשם למטרת אירוע זה או אחר תמיד חשוב לוודא שיש לו תקן אש ושהוא מותאם לדרישה של משטרת ישראל ולדרישות של הכבאות בישראל.

לפרטים נוספים אודות אוהלים נגד גשם להשכרה. מלאו את טופס יצירת הקשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר