גני חוגה אוהלים ממוזגים

תוכן עניינים מהיר

  • איפה הקמפינג נמצא?

קמפינג גני חוגה ממוקם בעמק המעיינות, בית שאן, לא רחוק מקיבוץ חמדיה. הוא נמצא בקרבת מקום למעיין עין חוגה הסמוך לאחד הנחלים המוכרים ביותר בצפון – נחל חרוד. מעיין זה נחשב לאחד מהמעיינות הגדולים בעמק וניתן להגיע אליו דרך כביש תשעים. ב – 1994 הוקם בקרבת המעיין פארק מים גדול שנקרא 'גני חוגה'. מתחם זה מציע גם מתחם קמפינג הכולל אוהלים ממוזגים ועוד. נפרט בהרחבה אודות האפשרויות השונות הנוגעות בקמפינג בהמשך סקירה זו.

מה יש לגני חוגה להציע לכם?

  • טבע – כי אי אפשר להתחרות ביופי של הטבע והמיקום של גני חוגה מציע לכם את כל היופי שבטבע.
  • פארק מים – שלושה אגמים בהם מים בטמפרטורה של 24 מעלות לכל אורך השנה, ביניהם אגם ענק למשפחות עם שעשועי מים לילדים, אגם דייג ושולחנות פיקניק.
  • שירותים ומקלחות – גם באיזור הקמפינג וגם באיזור פארק המים.
  • מזנון – בו תוכלו ליהנות מארוחות קלות (כולל ארוחות בוקר), וכמובן מגלידות ושתייה.
  • קמפינג – לינת קמפינג ואטרקציה של גני חוגה אוהלים ממוזגים.

קמפינג גני חוגה – חשוב לדעת מראש

טרם אתם מגיעים לאתר קמפינג חשוב לעשות עבודת הכנה מקדימה ובהתאם להחליט האם אותו אתר אכן יכול לשרת אתכם באופן הטוב ביותר. מסיבה זו החלטנו להביא עבורכם את הנקודות החשובות אשר יכולות להוביל אתכם לחוויית קמפינג מוצלחת ביותר בגני חוגה:

  • זמינות ותשלום – כפי שרשמנו בתחילת הכתבה, גני חוגה מאפשר אוהלים ממוזגים וזוכה לביקוש רב מצד ישראלים ותיירים ולכן חשוב להזמין מקום מראש. בנוסף, יש לברר האם הקמפינג זמין ופתוח בתאריכים בהם אתם מעוניינים. בירור מקדים ורכישת כרטיסים אונליין ימנעו עוגמת נפש של הגעה למקום וההבנה שהמקום מלא. יש להסדיר את התשלום מראש.

  • כניסה ויציאה – שעת הכניסה לקמפינג היא 15:00. שעת היציאה 17:00 למחרת. באם תהיו מעוניינים להיכנס מוקדם יותר, קחו בחשבון שמדובר על תוספת תשלום.

  • אבטחה – הפארק נסגר מדי לילה בשעה 22 ונפתח בשעה 8 בבוקר. יש לקחת בחשבון שלא תוכלו לצאת ולהיכנס ממתחם הקמפינג באמצע הלילה. כמו כן, חשוב לדעת שהפארק מאובטח במשך כל שעות היממה.

  • חשמל ומכשירי חשמל – לא ניתן להשתמש בכבלי חשמל בין האוהלים, כתוצאה מהיבט בטיחותי. יש חשמל רק במטבחון שירות למטרת הכנת אוכל או חימום שתייה. יש תאורה הדולקת כל הלילה ומאירה את מתחם הקמפינג. אין אפשרות לכבות את התאורה, אך ניתן להתמקם רחוק מהפנסים. יש אפשרות של השכרת מקררים.

  • מקלחות והטענה – מקלחות הקמפינג ממוקמות ליד המשרדים וכוללות קולטי שמש ומערכת חימום מים. יש שקעי USB להטענה של המכשיר הנייד.

  • מוזיקה ואש – לא ניתן להפעיל מוזיקה ביום או בלילה. ניתן להדליק מדורה באיזור מורשים.

  • בעלי חיים – אסור להכניס בעלי חיים לפארק.

    אוהלים וחניה – יש מקומות מורשים בפארק להקמת אוהלים והחניה בסמוך למתחם.

  • מזרנים – עלות השכרת מזרן היא 20 ₪ ויש להחזיר עד המזרן עד 10 בבוקר למחרת.

גני חוגה אוהלים ממוזגים ועוד – האפשרויות שלכם

גני חוגה מציעים לכם שתי אפשרויות. האחת היא להקים אוהל פרטי במדשאת הפארק והשנייה היא השכרת אוהל ממוזג, הנקרא 'יורט' בפארק. יש לקחת בחשבון שאמנם יש אפשרות של רכישת כרטיסים בקופת הכניסה אך משום שהם על בסיס מקום פנוי, חשוב להזמין מראש. אם החלטתם על השכרת אוהל ממוזג, יש להזמין מראש.

  • מסלול הגעה עם אוהל פרטי – ניתן להגיע למתחם עם אוהל אותו הבאתם מהבית.

  • מסלול השכרת אוהל קמפינג – ניתן להשכיר אוהל במקום. הצוות של המקום יקים לכם את האוהל במקום מוצל. המחיר יכלול גם מיני מקרר ומזרונים.

  • מסלול קבוצות – מסלול זה כולל מתחם קמפינג פרטי בו ניתן להקים עד 15 אוהלים משפחתיים בשטח מוצל וליהנות ממקרר גדול.

  • מסלול אוהלים ממוזגים – מסלול זה המותאם לעד 8 אנשים כולל שני אוהלי קמפינג. מתחם האוהלים כולל מיני מקרר ושולחן פיקניק. חשוב לקחת בחשבון שהאוהלים לא מבודדים ולכן האפקטיביות המקסימלית של המיזוג תהיה בלילה.

    ** חשוב לקחת בחשבון שמסלולים אלו כולל את מחיר השכרת האוהל אך לא את תשלום הכניסה לפארק. כאן תשלמו בהתאם למספר האורחים וכמות הלילות.

אוהלים ממוזגים לקיץ הישראלי – כל מה שיש לדעת

גני חוגה מאפשרים לאורחים לבחור את סוג האוהל המתאים להם:
אוהלים מונגולים ממוזגים – אוהלים אלו מכונים גם 'יורט'. כאן מדובר על אוהלים עם רצפת עץ וקירות עגולים. אוהלים אלו ממוקמים במתחם נפרד משאר האוהלים בפארק ומגיעים בגדלים שונים:

יורט מיני – מתאים למשפחה הכוללת 4 נפשות.
יורט משפחתי – 5 אורחים. מקרר 90 ל'. גודל 18 מ"ר. למתחם זה שירותים נפרדים מהשירותים של אורחי הפארק.
יורט קבוצתי – עד 12 אנשים. גודלו 52 מ"ר. 12 מזרנים. מקרר גדול עם תא הקפאה.
אוהלי דום ממוזגים – אוהלי הכיפה מעניקים לחלל תחושה של כדור. אוהלים אלו ממוקמים ליד מתחם האוהלים הפרטיים. מתאימים לעד 5 אנשים. האוהל מגיע עם 5 מזרנים ומקרר 90 ל'. גודל האוהל 20 מ"ר.
אוהלי קמפינג – אידיאלי ל- 2 משפחות. זוג אוהלים הכוללים מזגן נייד, מיני מקרר ושולחן פיקניק. מתאימים לעד 8 אנשים. כל אוהל 9 מ"ר.
כל האוהלים כוללים במתחם הפנימי מיני מקרר, תאורה, שקעי חשמל, מזרנים ומזגן ובמתחם החיצוני שולחן פיקניק עם ספסלים.

כמה זה יעלה לכם?

אם תחליטו להגיע בסופשבוע בחודשי הקיץ במתכונת זוגית זוג אוהלי קמפינג הינם הפתרון המושלם עבורכם. שני האוהלים יעלו לכם 1290 ₪. אם תחליטו שאתם מעוניינים ללון באוהלים מיוחדים, כמו אוהלי הדום או הכיפה, תצטרכו לקחת בחשבון שתוציאו מכיסכם 850 ₪ ועבור אוהל יורט מיני משפחתי או אוהל כיפה 820 ₪. אם תחליטו שאתם מעוניינים להגיע במתכונת קבוצתית ותשכירו יורט קבוצתי תשלמו עבורו 1990 ₪. חשוב לדעת שהתוספת עבור הוספת 2 ילדים היא תוספת סמלית של כ- 20-100 ₪ (תלוי באוהל).

יש לקחת בחשבון שהמחירים משתנים בהתאם לכמות האורחים, חודש האירוח, מועד האירוח וסוג האוהל בו תבחרו. כמו כן, חשוב לדעת שיש תשלום עבור השכרת אוהל ובנוסף יש תשלום עבור כל יום בו שוהים במתחם הקמפינג. אם תרצו כמו כן, יש תנאי ביטול וחשוב לקרוא אותם בקפדנות. כניסה מוקדמת או יציאה מאוחרת תעלה לכם 10 ₪ נוספים פר כרטיס כניסה. מתחם האוהלים הממוזגים של גני חוגה זכו להמלצות רבות על ידי זוגות, משפחות וקבוצות. 

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ?
מלאו את הטופס וניצור קשר בהקדם!

אבי לוין

קצת עליי..

ביום יום אני הנדסאי אלקטרוניקה, אך התחביב העיקרי שלי הינו אוהלים וקמפינג.

יצירת קשר מהירה
חדש באתר